וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "כרגע טפירו בנבחרת"

22.5.2009 / 12:10

מאמן הנבחרת התייחס למעמדו של הגארד, בפגישה של סגל הנבחרת לקראת היורובאסקט. "השחקנים צריכים לשאת את הגופיה בגאון"

יממה אחרי סיום עונת 2008/09 התכנסו 22 מתוך 24 שחקני נבחרת ישראל במשרדי איגוד הכדורסל, לפגישה ראשונית לקראת אליפות אירופה 2009 שתתקיים הקיץ בפולין. מי שערך את הישיבה הוא המאמן הלאומי צביקה שרף, ושני השחקנים שנעדרו ממנה הם יותם הלפרין, המשחק בימים אלה עם אולימפיאקוס בגמר הפלייאוף היווני, ויוני ניר, שנמצא בחופשה פרטית.

"יושבים פה 22 מבין 24 השחקנים של סגל נבחרת ישראל, אנחנו רוצים להעניק להם את כל האהבה שאנחנו יכולים לתת", אמר שרף בפתיחת דבריו. "אנחנו יוצאים לקמפיין הקיץ ושמונה שחקנים מתוך הסגל מחויבים לנבחרת האולימפית, שיוצאת לאוניברסיאדה. השחקנים שישחקו שם טוב, יכולים להיות בסגל הנבחרת הבוגרת ולעשות קיץ חלומי".

אימוני הנבחרת יחלו ב-26 ביולי, והמשחק הראשון באליפות אירופה יתקיים ב-7 בספטמבר נגד נבחרת קרואטיה. בנוסף, תפגוש ישראל באליפות את נבחרות יוון ומקדוניה. "נבחרת הכדורסל היא נבחרת ספורט הכדור היחידה שמשתתפת בגמר אליפות אירופה. כל אחד מהשחקנים צריך לשאת את הגופיה בגאון. במהלך הנסיעה לפולין נגיע לאושוויץ ונכבד שם את האנשים שנטבחו. כל ילד יהודי יהודי בעולם צריך לעבור את זה ולא לשכוח. זה חלק מהמורשת שאנו צריכים ללמוד ממנה". לגבי המשך דרכו של מאיר טפירו בנבחרת, אמר שרף: "אני ומאיר משוחחים הרבה. נכון לרגע זה הוא בנבחרת".

הסגל המלא: יוגב אוחיון, ניצן חנוכי, מתן נאור ורוברט רוטברט (עירוני נהריה), יהוא אורלנד ואורי קוקיה (הפועל חולון), ליאור אליהו, טל בורשטיין, יניב גרין, עומרי כספי ורביב לימונד (מכבי תל אביב), אבי בן שימול ועמית תמיר (אליצור אשקלון), מאיר טפירו (בני השרון), אלישי כדיר, ניר כהן וגל מקל (הפועל גלבוע/גליל), עידו קוז'יקרו ומשה מזרחי (מכבי חיפה), יוני ניר (גבעת שמואל), יובל נעימי ומורן רוט (הפועל ירושלים), יותם הלפרין (אולימפיאקוס) וגיא פניני (קרבאנוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully