וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו את הצ'ונסי בשתי ידיים

קור הרוח של בילאפס מהעונשין וסל דרמטי של קניון מרטין, סייעו לדנבר לנצח 103:106 את הלייקרס בחוץ ולהשוות את גמר המערב ל-1:1

משחק מספר 1 בגמר המערב השאיר את דנבר חמוצת פנים ומאוכזבת אחרי הפסד דרמטי. אבל ההפסד הצמוד ההוא נטע בנאגטס תחושה שהשד מלוס אנג'לס לא כל כך נורא, ואפשר לנצח את הלייקרס בסטייפלס סנטר. הלילה (בין חמישי לשישי) שחקניו של ג'ורג' קרל דאגו לכך שגם בגמר המערב יהיה אפשר לצפות לסדרה ארוכה ומרתקת, כשניצחו את הלייקרס 103:106, והשוו את גמר המערב ל-1:1. בלילה שבין שבת לראשון (03:30, ESPN) הם חוזרים הביתה, לדנבר, אך הנאגטס לא יחושו תחושת הקלה, כי אחרי שמחקו זמנית את יתרון הביתיות של הלייקרס, הלחץ יהיה עליהם.

24 שנים חלפו מאז נפגשו השתיים בגמר המערב של 1985, ומאז הלייקרס רשמו מאזן אדיר של 0:11 מול הנאגטס. הלילה החבר'ה מקולורדו כתבו מחדש את ההיסטוריה, ועשו זאת בזכות סל גדול של קניון מרטין 29.6 שניות לסיום, וקור רוחו של צ'ונסי בילאפס מקו העונשין. "לנצח בחוץ זה תמיד קשה", אמר בסיום כרמלו אנטוני, "באנו ועשינו את זה. אנחנו חזקים מנטלית והוכחנו את זה כשניצחנו אחרי ההפסד ההוא במשחק מספר 1".

מהלך המשחק

הלייקרס רצו מהר ברבע הראשון וניסו לערער את ביטחונם של האורחים, כשקובי ברינאט מפציץ 14 נקודות ב-12 הדקות הראשונות ונראה בלתי ניתן לעצירה. ברבע השני כרמלו אנטוני נכנס לעניינים והחל לצלוף עבור דנבר, כשהוא קולע 16 נקודות עד סוף המחצית, ונוגס אט אט ביתרון הלייקרס עד לפיגור 55:54 במחצית. ברבע השלישי דנבר שיחקה בצורה קבוצתית, וגם דאנק ענק של טרבור אריזה המצוין לא סדק את ביטחונה. המשחק הלך לרבע רביעי צמוד, ובאוויר ריחפה השאלה האם דנבר שוב יניחו לניצחון לחמוק מבין הידיים. 2:00 דקות לסיום בריאנט השווה ל-99:99 עם שלשה אדירה ו-45.3 שניות לסיום הוא השווה ל-101:101 עם ג'אמפ גדול על ננה הילריו. דנבר לא איבדה את העשתונות, והחזירה לעצמה את היתרון עם סל קל של קניון מרטין 29.6 שניות לסיום. אריזה איבד כדור, צ'ונסי בילאפס דייק מהקו והעלה את דנבר ליתרון שלוש. דרק פישר לקח שלשה עם הבאזר והחטיא, והנה לכם שוויון 1:1 בסדרה שהבטיחה הרבה, ובינתיים מקיימת בכל רגע ורגע. "זו הולכת להיות סדרה ארוכה", אמר המאמן המנצח ג'ורג' קרל, "הייתה רוח קבוצתית, והתבקש שננצח במשחק הזה כי היינו יותר חכמים וחזקים מנטלית. זה היה ניצחון גדול".

"שינינו קצת את הפילוסופיה שלנו לגבי קובי ברבע הרביעי", הסביר קרל את סוד הניצחון, "החלטנו לא לקפוץ עליו, אבל ידענו למנוע ממנו זריקות לשלוש". קרל יודע שהניצחון הושג גם בזכות משחק מצוין של כרמלו אנטוני, שקלע 34 נקודות (12 מ-29 מהשדה), הוריד 9 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים. מלו הפך לשחקן הראשון של דנבר הקולע מעל ל-30 נקודות בחמישה משחקי פלייאוף רצופים מאז 1976. צ'ונסי בילאפס, האיש שאחראי על השינוי הגדול שעברה דמבר במהלך העונה, קלע 27 (13 מ-16 מקו העונשין) ומסר 4 אסיסטים. קניון מרטין סיפק 16 נקודות, ולשם שינוי גם הספסל של הנאגטס תרם את חלקו עם 16 ו-8 ריבאונדים של לינאס קלייזה.

בריאנט הוליך את הלייקרס עם 32 נקודות (10 מ-20 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. אריזה בלט עם 20 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה, אבל איבוד הכדור בסוף קלקל לו את ההופעה. פישר היה נוראי עם 3 נקודות ב-1 מ-9 מהשדה. פאו גאסול היה פשוט נהדר עם 17 נקודות ו-17 ריבאונדים, ולמאר אודום הוסיף 10 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully