וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון קטן

זה בדיוק מה שחסר למכבי חיפה כדי לזכות באליפות נוספת. חיפה יוצאת למשחק חוץ אצל מכבי נתניה ונראה שהיא תעמוד במשימה שמוטלת עליה

משחק מספר 46: מכבי נתניה - מכבי חיפה 4.0, 3.0, 1.5

אחרי הניצחון הענק על הפועל תל אביב, מכבי חיפה תנסה להשלים את העבודה ולגמור סופית את סיפור האליפות באיצטדיון הקופסא בנתניה כאשר היא זקוקה לשתי נקודות בלבד כדי להבטיח את האליפות ה-11 במספר. הירוקים, שמקדימים בחמש נקודות את הפועל תל אביב, רוצים להגיע מוכנים גם לפני גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים בהכנה האחרונה.

מכבי חיפה עם מאזן של 18 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, בעוד מכבי נתניה מדורגת רביעית עם מאזן של 13 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ושישה הפסדים. חיפה כבשה עד כה יותר מכל קבוצה אחרת (46 שערים) וספגה פחות מכל קבוצה אחרת (23 שערים). נתניה, שעוד נאבקת על המקום השלישי עם בית"ר ירושלים, לא רוצה מצד שני לאבד את המקום לבני יהודה החמישית, שרחוקה ממנה שלוש נקודות.

חיפה עם מומנטום מצוין וכלל לא הפסידה במהלך הסיבוב השלישי. הירוקים מגיעים אחרי 0:1 על הפועל תל אביב, ניצחו 0:2 על הכח עמידר רמת גן, סיימו ב-0:0 עם בני סכנין, ניצחו 1:2 עת עירוני קרית שמונה ונפרדו ב-1:1 מול מכבי תל אביב. נתניה לעומת זאת מגיעה אחרי 0:0 מול בני סכנין, הפסידה 3:1 לקרית שמונה, ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב, ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה וסיימה ב-0:0 מול מ.ס. אשדוד.

ההערכה היא שחיפה יודעת בדיוק מה מוטל עליה, והעובדה שנתניה כבר חושבת על סיום העונה אמורה רק לעזור לה כדי להבטיח את האליפות ולהוציא את החגיגות לדרך. אנו מעריכים כי חיפה תנצח. ההימור: 2, היחס: 1.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully