וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי: "האכזבה גדולה כי הייתה לנו אמונה"

21.5.2009 / 23:41

מאמן מכבי חיפה הצטער על ההפסד בגמר. ג'ף רוזן: "הצוות המקצועי ימשיך אם הוא ירצה". קוז'יקרו: "עצם העובדה שיצאנו מאוכזבים זו מחמאה"

במכבי חיפה הרגשות היו מעורבים בסיום המשחק. מצד אחד, הקבוצה של אבי אשכנזי, שרק השנה עלתה לליגת העל ונבנתה על ידי הבעלים החדש ג'ף רוזן, הגיעה בעונתה הראשונה לאחר החזרה לליגה הראשונה הן לגמר הגביע והן לגמר הפיינל פור, מצד שני היא נשארה מיותמת מתארים העונה.

"האכזבה מאוד גדולה", אמר בסיום מאמן הקבוצה אבי אשכנזי. "הייתי פה בגמר הגביע, הפסדתי עם הבאזר ועדיין - זו לא הייתה אותה תחושה. אולי בגלל שנגמרה העונה, אולי בגלל שבאמת האמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. מאז הגביע השתפרנו, הביטחון שלנו גדל והייתה לנו אמונה שאפשר לעשות דברים. רצינו לעשות עוד ועוד ויש תחושת אכזבה וריקנות כי העונה נגמרה".

הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן אמר: "אני מאוד שמח על מה שהקבוצה שלי הראתה היום. מבחינתי, הצוות המקצועי ימשיך אם הוא ירצה".

"אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר בסיום עמית בן דוד. "ידענו שמכבי קבוצה מצוינת, אבל גם ידענו שאנחנו מסוגלים ובאמת האמנו. עד הרבע השני ידענו מה אנחנו עושים ושלטנו בקצב, אבל באיזשהו שלב עוד פעם שארפ נכנס, קלע כמה שלשות וזה עצר את הקצב שלנו. אבל אנחנו שמחים וגאים על העונה הזו".

"עצם העובדה שיצאנו מאוכזבים זו מחמאה גדולה לכולם", אמר עידו קוז'יקרו. "זה לא כיף להפסיד, המשחק שלנו השתבש במחצית השנייה וקבלת ההחלטות לא הייתה טובה, אבל שיחקנו מול קבוצה מצוינת שהמעיטו בערכה. מגיעות להם ברכות. הם ניצחו אותנו בהפרש משמעותי והיו יותר טובים".

מאליק דיקסון: "הם שיחקו טוב. הייתה להם תוכנית משחק טובה. אנחנו הגענו עם יכולת טובה, מאוד אינטנסיבית וברבע השני הם לא יכלו לנו. מהרגע הזה, נהיה משחק טוב. במחצית השנייה שיחקנו לידיים שלהם וחבל. אני לא רוצה להגיב על השופטים. אמנם היו לנו יותר עבירות, אבל אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ".

גור פורת: "שיחקנו טוב, אבל דרק כמו דרק קלע שבע נקודות רצופות והחזיר את מכבי למשחק. לשחק ביד אליהו מול הקהל של מכבי זה מאוד קשה. לצערי, הפסדנו אבל עשינו עונה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully