וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בתחילת העונה הייתי קונה את המקום השלישי"

21.5.2009 / 20:15

מאמן גלבוע/גליל חגג את הניצחון על הפועל ירושלים, ובטוח כי ימשיך: "הכל לפי התחושה". גודס: "האכזבה מנעה מאיתנו לשחק כדורסל"

אחרי ההפסד למכבי חיפה, קיוו בהפועל ירושלים לפחות לסיים את העונה עם המקום השלישי, שגם מקנה כרטיס ליורוקאפ. שחקניו של גיא גודס, שהציגו הגנה רעה במשך 40 דקות, נכנעו להפועל גלבוע/גליל בקרב על המקום השלישי לאחר הפסד 101:96, ששולח אותם ליורוצ'אלנג', המפעל השלישי בחשיבותו באירופה.

"אני מאוד גאה על העונה הזו", אמר המאמן המנצח, עודד קטש, בסיום המשחק. "לקח לי זמן מאז המשחק נגד מכבי כדי להתאושש. עשינו עונה מדהימה. בתחילת העונה הייתי קונה את המקום השלישי. זו הייתה המטרה שלנו גם בתחילת העונה. אנחנו עם הפנים לשנה הבאה.

"זו הזדמנות נהדרת להודות לליאור ליובין, שעשה עבודה מדהימה עם ענווה, שקט ומקצועיות, אבל יש פה הרבה מאוד שחקנים שעשו עונה טובה וכנראה לא נראה אותם בשנה הבאה פה. חבל לי על זה שאי אפשר לקצור את הפירות על מה שעשינו, אני בכל זאת מקווה שכמה מהפרצופים יישארו בעונה הבאה בקבוצה". על עתידו בגלבוע/גליל בעונה הבאה, הוסיף קטש: "אני מכיר את עצמי רק בגליל. אני לא מאמין בחוזה כתוב. ככה זה עובד ביני לבין חיים אוחיון. הכל לפי התחושה".

גודס: "הקבוצה שרצתה היום יותר ניצחה"

מנגד, בהפועל ירושלים חתמו עונה שבוודאי ינסו לשכוח, והשאלה המרחפת כעת היא לגבי עתידו של גיא גודס. "אמרנו לפני המשחק שיהיה לנו קשה מאוד כי הגענו למשחק שבורים מבחינה מנטלית", אמר מאמן הפועל ירושלים בסיום. "לא ציפיתי לכלום. היינו מאוד מאוכזבים בחצי הגמר ששבר אותנו לגמר, ואחרי יומיים היה קשה לנו לשחק כדורסל. זה תמיד קשה לשחק נגד גלבוע/גליל כי היא יוצרת מיס מאצ'ים. הקבוצה שרצתה היום יותר ניצחה".

כשנשאל גודס מה היה חסר להם להגיע לגמר ענה: "הגרוש ללירה. בחצי גמר גביע המדינה הפסדנו בשנייה האחרונה, בחצי גמר הפלייאוף הפסדנו משחק שהיה כבר בידיים שלנו. היה חסר לנו דבר קטן להיות בגמר הפלייאוף, אך אני לא יכול להתאכזב בגלל נקודה כזו או אחרת. נתנו הצגות במלחה, שברנו הרבה שיאים, הקהל שלנו נהנה אז אי אפשר להגיד שכל העונה היא כישלון, למרות שיש כאלו שיגידו. צריך ללמוד מהמשחק ולשפר, אבל אני לא חושב שהמשחק הזה יכול לסכם משהו, אני גאה בשחקנים שלי. עשינו עונה מצוינת".

בסיום התייחס גודס לשאלה האם הוא עתיד להישאר בעונה הבאה במלחה, ואמר: "אני עדיין לא יודע, יש לי אופציה לשנה הבאה. נשב, נדבר ונראה מה קורה. לא דיברתי עדיין עם דני קליין כי העונה נגמרה רק עכשיו. קודם אני אדבר עם השחקנים, תהיה מסיבת סיום ואחר כך נחשוב מה נעשה בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully