וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו עדיין לא אותה מריה

מריה שראפובה, ששבה השבוע לסבב לאחר תשעה חודשי היעדרות, הודחה ברבע גמר טורניר ורשה לאחר הפסד לאלונה בונדרנקו 6:2, 6:2

אם מישהו חשב שהחזרה של מריה שראפובה לסבב אחרי תשעה חודשי פציעה תגרום ליריבותיה לחשוש ממנה, נראה שזה בהחלט לא המצב. הטניסאית שדורגה ראשונה בעולם הפסידה הערב (חמישי) ברבע גמר טורניר ורשה, פולין לאלונה בונדרנקו האוקראינית 6:2, 6:2 והודחה מהטורניר.

שראפובה, שערכה השבוע את הקאמבק שלה לאחר הפציעה בכתף, נכנעה למדורגת 8 בטורניר, שבאה רגועה וכבר במשחקון ההגשה השני של שראפובה היא שברה והמשיכה לניצחון במערכה כולה. במערכה השנייה בונדרנקו זכתה בחמישה משחקונים רצופים ושברה שלוש פעמים את ההגשות של הרוסיה בדרך לניצחון כולו.

"שיחקתי נגדה פעמיים לפני הפציעה ואני חושבת שהמשחק יכול היה להיות יותר קשה", אמרה בונדרנקו בסיום. "היא עשתה יותר טעויות מאשר לפני הפציעה. הסרב שלה איטי יותר". שראפובה עצמה אמרה בסיום: "זו ההכנה הכי טובה שיכולתי לעשות. נתתי לעצמי צ'אנס לשחק בטורניר הזה ועכשיו אמשיך לשחק בשבוע הבא. אין לי הרבה ציפיות לקראת הרולאן גארוס. זה לא תקופה בקריירה שלי שיכולות להיות לי ציפיות".

המדורגת שישית בטורניר, דניאלה הנטוחובה הסלובקית, העפילה לחצי הגמר, לאחר שגברה על קלרה זקופאלובה הצ'כית 3:6, 6:4, 4:6. גם אלכסנדה דולגרו, שניצחה את גלינה ווסקובואבה 1:6, 5:7 ואן קאוטבונג הבריטית, שגברה על רלוצ'ה אלורו 0:6, 1:6, העפילו לחצי הגמר.

בטורניר קיצבהיל, אוסטריה (פרסים בסך 450 אלף יורו), מיכאל יוז'ני ניצח את יורגן מלצר 4:6, 4:6 בדרכו לחצי הגמר. ויקטור האנסקו נכנע לגילרמו גרסיה-לופז הספרדי 6:2, 6:2. גם אוסקר הרננדז (4:6, 4:6 על חואן איגנסיו צ'לה) וג'וליאן בנטאו (2:6, 7:6, 0:6 על דניאל קולרר) בין ארבעת האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully