וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה את הפועל ירושלים 96:101 וסיימה במקום השלישי

שחקניו של גודס הפסידו גם בקרב על המקום השלישי ויסתפקו בהשתתפות במפעל היורוצ'אלנג' בעונה הבאה. גלבוע/גליל זכתה בכרטיס ליורוקאפ

הפועל ירושלים מסיימת עונה עגומה בידיים ריקות. מילא שאת הגביע הפסידו שחקניו של גיא גודס, אך גם בשני קרבות הפיינל פור נכנעה ירושלים וסיימה את העונה במקום הרביעי, שמקנה לה רק כרטיס למפעל היורוצ'אלנג, השלישי בחשיבותו באירופה. ירושלים הפסידה להפועל גלבוע/גליל 101:96 בקרב על המקום השלישי וכעת מרחף סימן שאלה לגבי עתידו של גודס בקבוצה מהבירה.

גלבוע/גליל, שהייתה קרובה לעלות לגמר מול מכבי תל אביב, אך חוסר הניסיון מנע ממנה להגיע לשם, ידעה שהרבה מוטל על הפרק ושחקניו של עודד קטש נתנו משחק מצוין מדקות הפתיחה, כגם בלי דומיננטיות של גל מקל, הצליח אלישי כדיר, יחד עם בריאן רוברטס ובראד באקמן להשתלט על העניינים בשלב מוקדם. משחק אנמי של עומר סניד ומורן רוט לא ממש איפשר קאמבק וגלבוע/גליל השלימה ניצחון חשוב וסיום עונה מצוין מבחינתה.

מהלך המשחק

גלבוע/גליל פתחה עם גל מקל, בריאן רוברטס, דיון דוואל, אלישיכ כדיר ובריאן רנדל. הפועל ירושלים עלתה עם שרון ששון, יובל נעימי, עומר סניד, טורין פרנסיס וטימי באוורס.

המשחק נפתח עם הגנות רעות מאוד וסלים קלים מאוד, כאשר בירושלים בלטו פרנסיס ובאוורס בעוד את גלבוע/גליל הוביל רוברטס, שקלע שש נקודות בדקות הפתיחה. אלא שההגנה של גלבוע/גליל התייצבה בהמשך ואלישי כדיר דהר עם קבוצתו בדרך ליתרון שיא 11:18 לפני שגיא גודס הזעיק פסק זמן. ארז מרקוביץ' ורוג'ר פאוול סידרו משחק צמוד והחזירו את ירושלים לעניינים עם פיגור 30:28 בסוף הרבע.

המשחק המפוזר נמשך גם ברבע השני כשעומר סניד דאג לנקודות בצד של ירושלים ונקודות מהעונשין העלו את הקבוצה ליתרון 32:34. ירושלים, מגובה באדם הלסקה שצלף שלשה, כבר עלתה לשש הפרש, אבל שלשה בצד השני של אבישי גורדון ועוד סל קל של גוני יזרעאלי החזירו את גלבוע/גליל לעניינים. המומנטום עבר לאדומים, כשאלישי כדיר השיב את היתרון לגלבוע/גליל, שירדה להפסקה ביתרון 48:53.

גלבוע/גליל עלתה רעבה בפתיחת הרבע השלישי להגדיל את היתרון כשבראד באקמן וגל מקל צלפו מחוץ לקשת והעלו את האדומים ל-48:59 תוך שהם משתקים את ההגנה של ירושלים. פרנסיס עוד ניסה לחתוך בהפרש, אך אלה היו הדקות של גלבוע/גליל. אלא שיובל נעימי עשה הכל כדי למנוע בריחה כששלשה שלו לצד נקודות מהקו הורידו את ההפרש. רוברטס הוריד את גלבוע/גליל ביתרון 70:77 בסוף הרבע.

גלבוע/גליל חשבה אולי שהמשחק נמצא בידיים שלה, ועל כן ירושלים הצליחה לקזז בהפרש בזכות סלים של עומר סניד ונעימי, שהורידו ל-80:76. רנדל לא ממש אהב את האדישות של החברים שלו וקלע ארבע נקודות רצופות שהחזירו את היתרון לשמונה. עבירה בלתי ספורטיבית של שרון ששון על מקל שלחה את השחקן הצעיר לקו, משם גדל הפער ל-85:93. באוורס עוד הוריד לארבע, אך איבוד כדור מכריע של מורן רוט איפשר סל בצד השני של אייזיה סוואן וגלבוע/גליל סיימה עם ניצחון 96:101.

סטטיסטיקה

להפועל ירושלים: טורין פרנסיס 22 נקודות (7 ריבאונדים), טימי באוורס 16, יובל נעימי 13 (7 אסיסטים), עומר סניד 12, רוג'ר פאוול 11, שרון ששון 8, אדם הלסקה 7, ארז מרקוביץ' 4, מורן רוט 3.

להפועל גלבוע/גליל: בריאן רוברטס 18, אלישי כדיר 17 (9 ריבאונדים), גל מקל 16 (6 מ-6 מהעונשין), בראד באקמן וגוני יזרעאלי 14 כל אחד, בראיין רנדל 10 (10 ריבאונדים), דיון דוואל 5, אייזיה סוואן 4, אבישי גורדון 3.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully