וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים סיכם במכבי ראשון לציון

המאמן שנחתך ממכבי תל אביב העונה, צפוי לחתום על החוזה בסוף השבוע, זאת לאחר שבמועדון הודיעו לעופר ברקוביץ' כי הוא לא ימשיך

אפי בירנבוים סיכם היום (חמישי) את תנאיו בקבוצת מכבי ראשון לציון, והוא אמור לחתום על החוזה במועדון בסוף השבוע הקרוב. כזכור, בירנבוים החל את העונה הנוכחית כמאמנה של מכבי תל אביב, אך נחתך ממנה בשלב מוקדם העונה ומאז לא אימן. המגעים עם בירנבוים התקדמו במהרה, לאחר שהבוקר יושב ראש מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, הודיע למאמן הקבוצה בעונה החולפת עופר ברקוביץ', על כך שהוחלט לא להמשיך עמו בעונה הבאה. כך נהג המועדון עם ברקוביץ' גם לאחר עונת 2007/08.

ברקוביץ' הגיע לראשון לציון בסיום המחזור השמיני, לאחר שהקבוצה קצרה ניצחון בודד תחת זיו ארז ומיקי דורסמן, וסחף את הקבוצה להישארות דרך משחקי הפלייאוף התחתון. בחוזה המקורי שנחתם עם ברקוביץ' נאמר כי אם יצליח להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון ימשיך במועדון, ומשלא עמד במטרה החליטו ראשי הקבוצה לא להמשיך עמו.

ברקוביץ' ביקש לא להגיב לידיעה. מי שצפוי להחליפו הוא אפי בירנבוים. כעת עמלים הצדדים על סגירת פרטים אחרונים, שמונעים את השלמת העסקה, כאשר ההערכות מדברות על כך שהמאמן יחתום על החוזה במהלך סוף השבוע. אם הדברים יתנהלו כמתוכנן, צפוי בירנבוים להיות מוצג כמאמן ראשון לציון ביום ראשון, בישיבה במעמד ראש העירייה דב צור.

מועמדים בולטים שנמנו עם בינרבוים לאימון הקבוצה הם גיא גודס, שאימן בה בעבר, דן שמיר, עוזר מאמן דינמו מוסקבה, ורוני בוסני, ששיחק ואימן בקבוצה שנים רבות, אלא שבראשון לציון החליטו ללכת על בירנבוים. תקציב הקבוצה לעונה הבאה טרם נקבע, ובסגל חתומים אבי סוכר, עודד שעשוע וגילי מוסינזון, שכבר היה בדרך החוצה והושעה מהקבוצה, אך במידה שבירנבוים יוחתם, עשוי אף הוא להישאר.

מכבי ראשון לציון ביקשה לא להגיב לדברים. מנכ"ל הקבוצה, גלעד זיו, הוסיף: "כל הדברים יתבהרו בימים הקרובים".

עדכון ראשון: 15:43
עדכון אחרון: 22:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully