וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הסקנו את המסקנות מהמשחק נגד מכבי ת"א"

21.5.2009 / 21:02

מאמן הזהובים, שתירגל את משה ביטון בהרכב לצד עטר, מתכונן לקרית שמונה: "אסור לנו להתעסק במחשבות על אירופה". מורי ייעדר בשל צהובים

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' יפתח בשבת בהרכב הפותח של בני יהודה במשחקה נגד הפועל קרית שמונה בבלומפילד על חשבונו של דין מורי המוצהב, ויערוך למעשה את הופעת הפרידה שלו מהמדים הזהובים. בהנהלת הקבוצה אישרו למרטינוביץ', שמסיים אחרי שנה וחצי את חוזהו במועדון, לצאת לחופשת מולדת בארצו והבלם צפוי להמריא לסרביה כבר ביום ראשון.

בשלב זה לא ברור היכן ישחק מרטינוביץ' בעונה הבאה, כאשר בידיו מספר הצעות ממועדונים בחו"ל, אולם קיימת גם האפשרות שישחק עונה נוספת בישראל. גם פדרו גלבאן, שלא ישחק במחזור האחרון נגד בני סכנין בגלל כרטיסים צהובים, קיבל מההנהלה אישור לטוס למולדתו ביום שני כדי להתכונן לחתונתו המתקרבת.

בתוך כך ערכה הערב הקבוצה אימון טקטי בבלומפילד לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת. סגל כמעט מלא עמד לרשותו של המאמן גיא לוזון, כשלמעט אלי אברבנל הפצוע מזה תקופה ארוכה, נטלו כל השחקנים חלק באימון. דין מורי ולירוי צעירי ערכו אימון חלקי וזאת לאחר שסיימו אמש מחנה אימון במדי הנבחרת הצעירה. מורי בכל מקרה לא ישחק בשבת בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

לוזון הפתיע הערב כאשר בתרגול הטקטי הרכיב את החלוץ משה ביטון לצידו של אלירן עטר, כשהקפטן אסי בלדוט תורגל במדי ההרכב השני. מהראן ראדי, שסבל במהלך השבוע ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי, טופל וערך אימון מלא. ראדי יפתח לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. כבר עתה ברור שבצוות המקצועי יש כוונה לצרף קשר אחורי זר, כאשר שמו של רנאלדו אלדארטה הארגנטינאי כבר מוזכר כמועמד להצטרף. קיימת אופציה שהקבוצה תחל את העונה עם ארבעה זרים בלבד, לאחר שהשוער דלה איינוגבה, הבלם איבן גארידו והקשר פדרו גלבאן יישארו בוודאות גם בעונה הבאה. בגזרת הרכש הישראלי, מעוניינים ראשי המועדון בבלם ישראלי נוסף שייצטרף לגארידו ודין מורי במרכז ההגנה הזהובה.

החלוץ משה ביטון מסיים את חוזהו בתום העונה ובכיר בבני יהודה אישר כי בהנהלת המועדון ישמחו לראות אותו משחק עונה נוספת בקבוצה. בימים הקרובים צפוי להיפתח משא ומתן בין הצדדים.

ארגון האוהדים "אריות יהודה" יערוך לפני משחקה של הקבוצה בשבת טקס, בו יעניקו נציגי הארגון פרסים לשחקן העונה, הזר של העונה ותגלית העונה, שנבחרו בהצבעה שנערכה בשבועות האחרונים באתר הרשמי של המועדון. אמש (רביעי), חגגו כל אנשי המועדון בחתונתו של הפיזיותרפיסט רובי טולדו, שנשא לאישה את בת זוגתו שרון.

עדכון ראשון: 21.5 12:39

לוזון: "סיפקנו לקהל הרבה רגעים של אושר"

לקראת המשחק מול קרית שמונה התייחס גיא לוזון למשחק הקרוב, ואמר: "מה שצריך לעניין אותנו זה לא אם נהיה או לא נהיה באירופה בסוף השנה, אלא רק הרצון לניצחון. למרות שבשבוע שעבר הרצון הזה לא עבד, אנחנו מנתחים כל משחק ומשחק ומסיקים מסקנות לגבי הליקויים שהיו. אנחנו לא ניראה כך מול קרית שמונה", הבטיח מאמן בני יהודה.

"מה שהיה היה, אנחנו מעדיפים להסתכל קדימה ולהתעסק בעתיד ובמשחק מול קרית שמונה. כדי לנצח אותם נצטרך לעשות את כל הדברים שאפיינו אותנו במהלך רוב העונה הזו", הוסיף לוזון, שפנה שוב אל אוהדי הקבוצה, ואמר: "אני חושב שסיפקנו לקהל שלנו הרבה רגעים של אושר העונה, הרבה רגעים מרגשים. אני מקווה שהקהל שלנו יבוא בהמוניו, אנחנו רוצים להודות להם על התמיכה במשך השנה ונעשה הכל כדי להיפרד מהקהל כאן בבלומפילד עם חיוך.

"אני יכול להבטיח שאנחנו נעשה הכל בכדי לבוא במקסימום מוכנות ומקסימום טירוף כדי לנצח את המשחק". על הצטיינותו של אלירן עטר העונה, הוסיף: "אנחנו לא מתייחסים לשחקנים כבודדים, אלא לקבוצה כקבוצה אחת, אבל ברור שכאשר הקבוצה טובה אז גם השחקנים בולטים. את הסיכומים נעשה בסוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully