וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "אנחנו עדיין עומדים בגאון, עדיין בטוחים בעצמנו"

כוכב דנבר מוכן לקראת המשחק השני (03:30, ESPN) בגמר המערב מול הלייקרס: "אני מבטיח שאנחנו הולכים להגיב". קובי: "נהיה מוכנים"

בזמן שאורלנדו מדהימה את קליבלנד ועולה ל-0:1 בגמר המזרח, בדנבר יודעים שהם החמיצו הזדמנות אדירה לעשות בדיוק את אותו הדבר. הנאגטס איבדו יתרון דו-ספרתי במשחק הראשון בסטייפלס סנטר, והפסידו בסופו של דבר 105:103. כעת, הם רוצים לאזן את הסדרה ולגנוב את יתרון הביתיות, והלילה (03:30, ESPN) תהיה ההזדמנות שלהם לעשות כך. "הראש שלנו עדיין למעלה, אנחנו עדיין עומדים בגאון, עדיין בטוחים בעצמנו", אמר לקראת המשחק כוכב הקבוצה, כרמלו אנתוני.

"עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק הראשון, וניקח את זה כסימן טוב. אנחנו הולכים להגיב - אני מבטיח שאנחנו הולכים להגיב". אנתוני עצמו היה נהדר במשחק הראשון, אך גם הוא יודע כי כדי לנצח, דנבר חייבת לקבל תוצרת גם משאר השחקנים. "אני לא הולך לנצח את הלייקרס לבדי, גם צ'ונסי לא. אנחנו חייבים את הספסל שלנו, את ג'יי אר סמית', את לינאס קלייזה, את כריס אנדרסן. צריכים את כולם", אמר אנתוני. קניון מרטין, שהיה בספק למשחק השני בסדרה בגלל פציעה באצבע, צפוי לשחק הלילה.

מנגד, הלייקרס בהחלט יצאו מרוצים מהניצחון והעליה ל-0:1 בסדרה. "הכל היה נגדנו - החטאות, איבודים, כדורים שעפים לנו מהידיים - וזה היה נראה כאילו נפסיד, אך הצלחנו לצאת מזה עם ניצחון. נהיה מוכנים לקראת המשחק", אמר כוכב הקבוצה, קובי בריאנט. עבור מאמנו, פיל ג'קסון, המפתח לניצחון הוא צמד הגבוהים - פאו גאסול ולמאר אודום. "פאו חייב לשחק חזק, חייב להכריח אותם לשחק עם הרכב נמוך ולהשתמש בגודל שלו. אנחנו חייבים להיות אקטיביים יותר ולתקוף את הסל".

לברון: "טוב שהפסדנו"

אם יש דבר אחד שלמדנו משני הסיבובים הראשונים של פלייאוף המזרח, זה שקליבלנד היא הדבר האמיתי. אלא שאם יש דבר דומה שגם הקאבס עצמם למדו מאותם שני סיבובים, זה שהם בלתי מנוצחים. ייתכן ולברון ג'יימס וחבריו אפילו התרגלו למצב - קשה שלא, אחרי שמונה נצחונות ואפס הפסדים בפוסט-סיזן. אלא שהלילה (בין רביעי לחמישי), פגשה קליבלנד את הקבוצה הטובה הראשונה בפלייאוף הזה, וזה הסתיים בסוג של מפח נפש. בתום 48 דקות מלאות תהפוכות, הראתה התוצאה 106:107 לזכות האורחים מאורלנדו. 0:1 גדול למג'יק בסדרה, שאף גונבים את יתרון הביתיות.

וכל זה קרה בזמן שלברון ג'יימס, כוכב הקאבס, מצרף ל-6 הריבאונדים ו-8 האסיסטים שלו 49 נקודות, ומוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות. אז איך, בכל זאת, ניצחה אורלנדו? הרבה מלחמה, הרבה דוויט הווארד, והרבה רשארד לואיס. במיוחד ברבע האחרון. הפורוורד תפר שתי שלשות ברבע האחרון, אחת מהן, 16 שניות לסיום, התבררה כסל הניצחון. "הקבוצה הזאת לא מפסיקה לשחק", סיפר בסיום מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי, על סוד ההצלחה, ועל הדרך בה חזרו מפיגור בן 16 נקודות במהלך המחצית הראשונה. "בחדרי ההלבשה אמרתי לשחקנים שנחזור למשחק מהלך אחר מהלך, הם עשו את זה". הווארד, שסיים עם 30 באחוזים מצוינים, הוסיף: "המאמן אמר לנו שאנחנו נראים כמו עדים, ואי אפשר לשחק ככה. זה הוציא מאיתנו את האש", סיפר הסנטר המצוין.

מנגד, דומה כאילו בקליבלנד דווקא קיבלו את ההפסד כסוג של ברכה. אמנם המועדון הפסיד רק פעמיים בבית עד היום, אבל ייתכן ודווקא ההפסד הזה יעניק לקאבס את הסטירה אותה לא קיבלו במהלך שני הסיבובים הראשונים. "זה טוב בשבילנו", אמר בסיום מאמן קליבלנד, מייק בראון, "אף אחד לא ציפה שנסיים את הפלייאוף ללא הפסד". לברון המשיך את הקו של מאמנו: "הגיע לנו להפסיד, וטוב שהפסדנו. סדרה לא מוכרעת על משחק אחד, ואם נסתכל על זה כמו על משחק אחד - כמו שאנחנו עושים כל העונה - יהיה בסדר. זו הגישה שלנו: ניצחון, תיקו או הפסד, אנחנו תמיד עוברים הלאה, למשחק הבא".

הקליפרס יבחרו בגריפין

הקבוצה המרוצה ביותר בימים האחרונים היא לא אורלנדו, וגם לא לוס אנג'לס לייקרס - שניצחה בקושי את דנבר במשחק הראשון בגמר המערב - כי אם היריבה העירונית. בהגרלת הלוטרי שהתקיימה אמש (רביעי), נקבע כי הקליפרס יקבלו את הבחירה הראשונה בדראפט 2009, ובבת אחת קיבל המועדון הנלעג מהות, ולא מעט תקווה - דבר שהוא חסר באופן מסורתי.

הבוקר, התראיין הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, מייק דאנליבי, ל-"ל.א. טיימס", וסיפר כי למועדון אין כרגע שום התלבטות בנוגע לבחירה העתידית. "כמובן שניקח את בלייק גריפין, הוא בחירה ראשונה ברורה ואנחנו מאוד נרגשים. הוא האיש שלנו", אמר דאנליבי על הפורוורד הנהדר של אוקלהומה. בזמן הלוטרי היה דאנליבי בספרד, ועקב אחרי מי שצפוי להיבחר בבחירה השניה או השלישית - ריקי רוביו. "אני מאוד שמח שנבחר ראשונים, כי הרבה אנשים מרגישים שלא מדובר בדראפט מאוד חזק", המשיך דאנליבי, "יש הבדל ענק בין הבחירה הראשונה לשישית. בשנה שעברה, ידענו שאפילו אם נבחר בבחירה השביעית נקבל שחקן טוב". דראפט הליגה, שהפך למעט פחות מעניין, יערך בניו יורק ב-25 ליוני.

* התקשורת האמריקאית דיווחה הלילה כי אביו של שחקן העבר, לטרל ספריוול, נהרג בתאונת דרכים. המשטרה טוענת כי לטוסקה פילדס, 62, לא חבש קסדה בזמן שרכב על אופנועו, ונהרג במקום התאונה. "הוא אהב את האופנוע שלו, היה גאה בו ודאג לו כל הזמן. הוא יחסר לכל החברים ולמשפחה", אמרה ביתו של פילדס ואחותו של ספריוול, פוינצ'יאנה ספריוול.

עדכון ראשון: 21/5/09, 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully