וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "אנחנו רוצים להצליח בליגת האלופות"

מאמן שחטאר קיבל תיאבון אחרי הזכיה באופ"א: "שמח שהמשכנו את הצלחת הכדורגל האוקראיני". מאמן ברמן, שאף: "אנו צריכים להתאושש"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: איילת שולמן

שחטאר דונייצק חגגה הלילה (בין רביעי לחמישי) היסטוריה כפולה: היא זכתה בתואר האירופי הראשון שלה, והיתה לקבוצה האחרונה שהניפה את גביע אופ"א, במשחק האחרון של הטורניר בן 38 השנים. האוקראינים פתחו נהדר, והוליכו 0:1 משער אלגנטי של לואיז אדריאנו הברזילאי, אך ספגו שער שוויון בבעיטה חופשית מרגליו של נאלדו בדקה ה-35 (עם עזרתו האדיבה של השוער אנדריי פיאטוב). אחרי מחצית שנייה שקולה, שתי הקבוצות הלכו להארכה, ושם שחטאר סגרה עניין עם שער של ג'אדסון.

"היה חשוב לא לתת לברמן לפתח את הסגנון שלה", אמר מאמן שחטאר, הרומני מירצ'ה לוצ'סקו, בסיום, "אנחנו שלטנו במשחק ויצרנו את רוב המצבים, אבל לצערנו השוער שלנו טעה ואיבדנו קצת את השליטה. אני שמח שהמשכנו את הצלחתו של הכדורגל האוקראיני. אני מקווה שהתוצאה תעניק כוח ומרץ להכנות לקראת יורו 2012".

עד העונה הזו ההישג הרם ביותר של שחטאר היה שלב ה-1/16 לפני שלוש שנים. לוצ'סקו הוביל את האוקראינים לתואר הנכסף, אחרי שבדרך חלפו על פני טוטנהאם, צסק"א מוסקבה, מארסיי ודינמו קייב. זו לא הפעם הראשונה שלוצ'סקו חוגג על אדמת איסטנבול, בה נערך המשחק, שכן זכה עם בשיקטש הטורקית באליפות בלתי נשכחת בשנת 2003.

"הקבוצה שלנו מאוד צעירה, ואני מקווה שאף שחקן לא יעזוב, כי אנחנו רוצים להצליח בליגת האלופות", הוסיף לוצ'סקו, "אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו היום. אני חושב שליגת האלופות היא המטרה הבאה של קבוצות ממזרח אירופה". שחטאר היא הקבוצה ההשלישית ממזרח אירופה שזוכה בטורניר בחמש השנים האחרונות, אחרי זכייתן של צסק"א מוסקבה (2005) וזניט סנט פטרסבורג (2008).

ורדר ברמן קיוותה שלתואר שימתיק את העונה המאכזבת שלה בליגה הגרמנית, אבל כוחותיה לא עמדו לה. "פשוט לא היינו מהירים מספיק, ולא הצלחנו ללחוץ אותם", מנה מאמנה תומאס שאף את הסיבות להפסד, "לא תקפנו כמו שאנחנו רגילים, ולא הצלחנו לסכן את השער של שחטאר. עלינו ללמוד מהמשחק הזה, ולחבר מחדש את הקבוצה. אנחנו צריכים להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully