וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה זכתה באליפות

הקבוצה שרשמה הפסד בודד אחד בכל העונה, סגרה את סדרת הגמר מול הפועל עפולה עם ניצחון 78:86, ניצחה 0:2 וסיימה עונה חלומית עם תואר

זה היה צפוי מלכתחילה, וקיבל עוד יותר דגש אחרי המשחק הראשון בסדרת גמר הלאומית, אך הערב (רביעי) זה הפך לרשמי: אליצור מכבי נתניה זכתה באליפות הליגה הלאומית, ובצדק רב. קבוצתו של אריק אלפסי, שדרסה בקלילות את ליגת המשנה, וסיימה את העונה עם הפסד בודד אחד, עשתה זאת גם בסדרת הגמר שהיתה לפרוטוקול בלבד, מאחר וגם נתניה וגם יריבתה, הפועל עפולה, כבר הבטיחו את מקומן בליגת העל בעונה הבאה. הערב סגרה נתניה בסטייל את העבודה עם ניצחון 78:86, שקבע 0:2 בסדרה, ותואר מוצדק מאוד.

בעפולה בעיקר קיוו שלא יחטפו על הראש כמו במשחק הראשון בסדרה (78:112 לנתניה), והצליחו להחזיק מעמד ברבע הראשון, כשהאורחים מנתניה מוליכים ביתרון 4 בלבד. אלא שאז התעורר טוני ווישהאם, וסחף את קבוצתו ליתרון 28:37 במחצית. עפולה עוד נשארה בתמונה ברבע השלישי, אבל ריצת 2:8 בפתיחת הרבע האחרון הבטיחה את הניצחון ואת התואר עבור נתניה. עפולה התנחמה בכך שהצליחה לצמק לפיגור חד ספרתי לקראת הסיום, וסיימה עונה מצויינת מבחינתה.

טוני ווישהאם הוליך את קלעי אליצור מכבי נתניה עם 23 נקודות להן הוסיף גם 12 ריבאונדים, אלירן גואטה נהנה גם הוא מדאבל דאבל כשסיים עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, אוריה גור הוסיף 15 נקודות משלו ותומר חולי שלט על ההתקפה וסגר משחק נאה עם 9 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. לעפולה: עדי פרג 20, דניס קאר ואילן נניקשווילי 16 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully