וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: הפועל ת"א ניצחה 1:2 את מכבי ת"א וזכתה בגביע

אחרי שהבוגרים פספסו כנראה את האליפות, קבוצת הנוער של האדומים זכתה בתואר לאחר 17 שנים, לאחר 1:2 על מכבי תל אביב בגמר

אחרי שבבוגרים מכבי והפועל תל אביב פספסו הזדמנות להניף גביע, נפגשו שתי הקבוצות בדרבי במסגרת גמר גביע המדינה לנוער על שם אבי רן, בסיומו האדומים הניפו את הגביע וחגגו לאחר ניצחון 1:2. בשבוע הקשה של הפועל תל אביב, שכנראה איבדה סיכוי לאליפות אצל הבוגרים, הם לפחות רוו נחת עם הגביע, בו הם זוכים 17 שנה לאחר הזכייה הקודמת של הקבוצה בתואר. כ-4,000 צופים הגיעו לגמר בראשון לציון כדי לראות את הדרבי המותח, שסיפק לא מעט מתח ועצבים.

אחרי מחצית ראשונה דלת אירועים, הצליחה הפועל תל אביב לכבוש. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה דהר גל שיש לעבר שערם של הצהובים, ניסה להוציא כדור רוחב, אך הכדור פגע בניסו קפילוטו, שטעה בהרחקה ובעט לשערו. אלא שהפועל המשיכה להפעיל לחץ והכפילה את היתרון בדקה ה-66, כשאסף כהן קיבל כדור עומק מצוין מאדיר ממן וגלגל מול מייק חן את הכדור פנימה. עשר דקות לסיום עמנואל מאיוקה הצליח לנטוע תקוות בקרב האוהדים כשצימק את התוצאה ל-2:1 לאחר שהשתלט על כדור גובה, ספק ביצע עבירה על השוער, וסיים עם כדור ברשת.

מאמן הפועל תל אביב, תומר קשטן, אמר בסיום: "לא באנו יהירים והוכחנו מי הקבוצה הטובה ביותר בתל אביב. אין הרגשה יותר טובה מזו. דיברנו עם הבחורים שעשו היסטוריה על חשיבות המשחק. הניצחון הזה מוקדש לבחורים שעשו עבודה מצוינת".

מאמן מכבי תל אביב, איציק עובדיה, סיפר: "אחרי משחק קשה יש הרגשה של אכזבה, אבל אין תירוצים. עשינו את המקסימום ונשאר לנו רק לברך אותם. אנחנו מצפים לעונה הבאה ומקווים שבעונה הבאה נגיע שוב למעמד הזה ונזכה בתואר. לא הגענו יהירים. זה בכל זאת מעמד מאוד מחייב עם לחץ מסביב".

אגב, זהו התואר השני שהפועל תל אביב חוגגת היום, לאחר שגם קבוצת הנערים ב' הניפה מוקדם יותר את הגביע לאחר שניצחה 1:2 את מכבי חיפה בתום הארכה במשחק שנערך בווינטר. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים עלתה דווקא חיפה ליתרון משער של היית'ם חלבי, שחקן נבחרת נערים ב', בדקה ה-54. היתרון של חיפה החזיק מעמד שתי דקות בלבד לפני שג'קי נתן השווה ל-1:1 מהנקודה הלבנה. עד לסיום 80 הדקות לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש, והמשחק הלך להארכה, כשבדקה ה-90 כבש יונתן אוזן את שער הניצחון לאדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully