וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: הביתיות של אולימפיאקוס, או המסורת של פאו?

סדרת גמר הפלייאוף יוצאת לדרך (ה', 21:30), והאדומים רוצים לקטוע 11 שנות בצורת מול האלופה. פאפאלוקאס: "אסור לאבד את הביתיות"

אחרי הקרב הדרמטי והמותח בחצי גמר היורוליג, אלופת יוון ואירופה, פנאתינייקוס, ויריבתה הגדולה אולימפיאקוס, נערכות לקרב על הכתר היווני, עם פתיחת סדרת הגמר ביניהן ביום חמישי (21:30). הסדרה תערך במתכונת של הטוב מחמישה משחקים.

הפעם האחרונה בה אולימפיאקוס זכתה באליפות יוון הייתה ב-1997, ואוהדי הקבוצה כבר מזמן שבעו מירורים. העונה הציפיות מקבוצתם האמירו הן בשל עלייתה לפיינל פור והן בזכות מאזנה המעולה בעונה הסדירה (1:25). לראשונה זה עשור, מחזיקה אולימפיאקוס ביתרון הביתיות, ומדובר בנתון משמעותי בכלל, ובספורט היווני בפרט: בעשר השנים האחרונות הייתה זו פנאתינייקוס שנהנתה מיתרון הביתיות, ושייטה לתשע זכיות באליפות יוון. רק אא"ק אתונה הצליחה לשבור את הביתיות של פאו, בעונת 2001/2. בין 1993 ל-1997 הייתה זו אולימפיאקוס שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה, ובעזרת הביתיות זכתה בחמש אליפויות רצופות. הקבוצה שהחזיקה ביתרון הביתיות ביוון גם זכתה באליפות ב-13מ-16 השנים האחרונות.

"השארנו מאחור את כל המפגשים שלנו העונה עם פנאתינייקוס", אמר גארד אולימפיאקוס תיאו פאפאלוקאס, "לפאו יש קצב וסגנון אחרים, ואנחנו חייבים להיות מפוקסים ולהימנע מטעויות. המשחק הראשון הוא תמיד חשוב, גם מבחינה פסיכולוגית כי פתחת טוב וחסרים לך רק שני ניצחונות לתואר".

"אנחנו מרגישים טוב עם יתרון הביתיות, ואסור לנו לאבד אותו", הוסיף פאפאלוקאס, והתייחס לנקודת המפתח בסדרה, "האליפות תוכרע על יכולתם של השחקנים היוונים, שלדעתי מרגישים יותר את הלחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully