וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל: "בריאנט הוא שחקן ההכרעה הכי טוב שיש בספורט"

מאמן דנבר ג'ורג' קארל החמיא לכוכב הלייקרס, שניצח לקבוצתו את המשחק הראשון בגמר המערב. אודום: "זה טירוף שהתרגלנו לגדולה הזאת"

ושוב, קובי בריאנט. הבלק ממבה, הכוכב הגדול של המועמדת לאליפות, הוכיח הלילה (רביעי) שוב מה הופך אותו לכוכב ענק, כשלקח על עצמו את משחק מספר 1 בסדרת גמר המערב, והוליך את הלייקרס לניצחון 103:105 על דנבר במשחק הראשון. אלו לא רק 18 הנקודות שהוא קלע ברבע האחרון (מתוך 40 במשחק כולו), זה בעיקר ה-6 מ-6 שהוא השחיל מהקו ב-30 השניות האחרונות, ו-15 הנקודות שלו מתוך ה-23 האחרונות של קבוצתו בקור רוח, ווינריות ולקיחת אחריות מעוררי השראה.

"זה טירוף שהתרגלנו לזה", אמר למאר אודום, "אבל מתרגלים לגדולה הזאת". גם טרבור אריזה החמיא לכוכב: "יש לו רצון בלתי רגיל, הוא יודע מה הקבוצה שלו צריכה, ופשוט עושה את זה".

אפילו צ'ונסי בילאפס הוריד את הכובע בפני קובי. "ברגעים המכריעים הוא נהיה יותר אגרסיבי", אמר בילאפס על ההליכה לקו של בריאנט, "ככה מתנהגים שחקנים גדולים - הם לא משלימים עם המצב, הם תוקפים". קובי עצמו סיכם כשאמר ש"המשחק הזה היה מבחן אומץ בשבילנו, ואכן עמדנו בו בגבורה. היינו צריכים לעבור לילה כזה".

"המטרה שלי היא לא להיות השחקן הכי טוב בעולם", אמר בריאנט בסיום המשחק, לקראת מפגש אפשרי שלו עם לברון ג'יימס ובעקבות דברים שג'רי ווסט אמר על העליונות של כוכבה של קליבלנד, "הדיון הזה יכול להימשך לנצח מבחינתי, אותי זה לא מעניין. אני רק רוצה אליפות".

"הוא כנראה שחקן ההכרעה הכי טוב שיש היום בספורט", החמיא מאמן דנבר ג'ורג' קארל לבריאנט, "לא עשינו מספיק כדי לעצור אותו".

דנבר המומה

הנאגטס יודעים שהלילה הייתה הזדמנות די נוחה מבחינתם לגנוב ניצחון חוץ ולהעביר אליהם את יתרון הביתיות, לאחר שהגיעו עם מומנטום משתי הסדרות האחרונות לעומת התשישות של שחקני הלייקרס אחרי סדרה שנמתחה לשבעה משחקים מול יוסטון, וכבר הוליכו ב-13 הפרש ברבע הראשון.

"פספסנו הזדמנות נהדרת לגנוב את המשחק הזה", אמר בילאפס, והתייחס לנתונים המביכים של קבוצתו מהקו (65 אחוז בלבד): "הפסדנו את המשחק הזה בגלל היכולת החלשה שלנו מקו העונשין".

"ראיתי את הסדרה של דנבר מול הלייקרס מהעונה שעברה, והם לא סיפקו אפילו משחק תחרותי אחד", אמר בילאפס על הקבוצה שספגה סוויפ מהלייקרס בשנה שעברה, "הפעם שלטנו במשחק, ובגלל זה זה כל כך מאכזב". "אין ספק", סיכם ג'ורג' קארל, "48 השעות הבאות, עד למשחק 2, יהיו קשות מאוד".

דוויט הווארד: "אסור להתייחס להזדמנות הזאת כמובנת מאליה"

המלך נגד סופרמן, השמש של פלורידה מול העננים של אוהיו, השפם של סטן ואן גנדי לעומת המשקפיים של מייק בראון, בקיצור, גמר המזרח מפגיש הלילה את קליבלנד עם אורלנדו (3:30, ספורט 5) והולך להיות שמייח. עכשיו השאלה היא מה עדיף, לשייט עם שני סוויפים קלילים אל הגמר ולבוא טריים ורעננים, או לצלוח סדרה קשה ומחשלת שבסופה מודחת האלופה בוסטון, כפי שעשתה אורלנדו. את התשובה נקבל כבר במשחק הראשון, בו יארחו הקאבס את המג'יק.

קבוצתו של ואן גנדי מאמינה בעצמה. אחרי שניצחו את בוסטון במשחק שביעי, והוכיחו שהם נחושים וחסרי מורא, אורלנדו רוקמת חלומות חדשים. "כולם צחקו עלינו כשאמרתי שאנחנו יכולים, אבל אני התכוונתי לזה", אמר דוויט הווארד, שהוליך את קבוצתו למעמד ממנו נעדרה 13 שנה.

"אסור להתייחס להזדמנות הזאת כמובנת מאליה, כי אולי היא לא תחזור", אמר ואן גנדי, "אני זוכר שדן מארינו דיבר בתחילת הקריירה שלו לפני הסופרבול ואמר כשאשחק שוב בסופרבול...', זה מעולם לא קרה. לא רוצים להגיע למצב שבו נסתכל אחורה ונגיד 'היינו צריכים לבוא קשוחים יותר ולקחת את זה".

ואן גנדי ושחקניו יודעים שעומת מולם משוכה גבוהה מאוד, העונה לשם לברון ג'יימס. המלך הציג בפלייאוף מספרים מפלצתיים, ונראה לפרקים לא אנושי. אם נוסיף לכך את העובדה שבמהלך העונה זירונאס אילגאוסקאס הסתדר לא רע עם הפיזיות של הווארד ולקאבס יש את יתרון הביתיות, הרי שלמג'יק מחכה מסע מפרך.

אבל דווקא כל הסיבות האלה יכולים בצורה מסוימת להקל על אורלנדו, שכן קליבלנד באה לעימות כפייבוריטית. אם תשאלו את דייויד שטרן, הוא היה חותם כבר עכשיו על גמר בין קליבלנד ללייקרס, עימות בין שני הכוכבים הגדולים של הליגה - ג'יימס ובריאנט - ובין שתי הקבוצות בעלות המאזן הטוב ביותר.

"ללברון יש את האפשרות להיות השחקן הכי גדול בתולדות המשחק", אמר ג'רי ווסט, אגדת NBA והאיש שדמותו הוטבעה על לוגו הליגה, והנה רק טעימה מהלחץ בו יהיה שרוי המלך במהלך הסדרה. אבל לברון הוכיח בעונות הקודמות וגם העונה, שאין לו בעיה עם ציפיות, ועם מאזן 2:39 בבית, ה-MVP של העונה יודע שהעיניים ינשאו אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully