וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אי אפשר להתעלות על הטרבל מ-1999"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מתרפק על העבר, שבוע לפני גמר ליגת האלופות. באנגליה מדווחים שליברפול תציע 26 מיליון ליש"ט עבור טבז

שבוע בדיוק לפני רגע השיא של אירופה בכלל ושל מנצ'סטר יונייטד בפרט, כאשר השדים האדומים יתעמתו עם ברצלונה בגמר ליגת האלופות, וקצת אחרי שהבטיח את תואר האליפות ה-11 שלו כמאמן יונייטד, מצא המנג'ר אלכס פרגוסון את הזמן להתרפק על זכרונות העבר מהטרבל ההיסטורי ב-1999.

"לא עובר שבוע שאני לא חושב על ההישג האדיר של 1999", סיפר פרגוסון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. "בשביל הישג כזה צריך קבוצה טובה, סגל איכותי, הימנעות מפציעות של שחקנים מרכזיים וכמובן טיפת מזל - אם לא לצידנו, אז לפחות לא לזכות היריבים שלנו".

הסקוטי הוותיק נזכר באנשים שהביאו לתואר המשולש: "יש כל כך הרבה רגעי קסם במסע הזה, כולל כמה מרטיטי לב. זו הייתה קבוצה עם דמויות בולטות כמו השוער פיטר שמייכל וכמובן הקפטן שלנו רוי קין. אני לא חושב שיהיה להישג הזה אח ורע בימי חיי", סיכם פרגוסון, שהעונה יכול להבטיח טרבל קטן יותר, כשזכייה באלופות תתווסף לאליפות ולגביע הליגה.

מסי: "טבז יכול לשחק בהרכב של כל קבוצה בעולם"

לקרלוס טבז יש מניות באליפות הטרייה של מנצ'סטר יונייטד, אבל למרות שאלכס פרגוסון הצהיר כי הוא רוצה לראותו ממשיך במועדון, החלוץ הארגנטינאי צפוי לעזוב את אולד טראפורד. טבז טען כי לא קיבל מספיק דקות העונה, ולא קיבל מההנהלה תחושה כי הוא רצוי, אך למרות זאת ניהלו נציגיו, אנשי חברת MSI, משא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד. מי שמתקשה להבין איך הצדדים לא פוצחים ברומן סוער, הוא חברו של טבז בנבחרת ארגנטינה, כוכב ברצלונה, ליאונל מסי. אותה ברצלונה שתתמודד עם יונייטד בגמר ליגת האלופות (27 במאי).

"אין לי מושג למה מנצ'סטר יונייטד נותנת לו ללכת, בזמן שהוא הראה כישרון ויכול לשחק בהרכב של כל קבוצה בעולם", תהה מסי בזמן ארוע של חברת "אדידס" בגרמניה. בימים אלה טבז מחוזר על ידי צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, ובמנצ'סטר יונייטד רוצים לסגור את המשא ומתן עם טבז בצנעה, משום שהקבוצה טרם מילאה את כל משימותיה והיא מתכוננת לגמר ליגת האלופות.

ובינתיים באנגליה מדווחים כי ליברפול מתחילה להגביר את עניינה בצירופו של טבז. על פי הדיווחים האדומים עשויים להציע 26 מיליון ליש"ט עבור שירותו של הארגנטינאי, שעתיד להשתכר, במידה ויצטרף, בכ-160 אלף ליש"ט לשבוע בחוזה לשלוש שנים (שמונה מיליון ליש"ט בשנה).

ונגר: "אני נשאר בארסנל"

לא ברור כמה מאוהדי ארסנל ישמחו לשמוע את זה, אבל מנג'ר הקבוצה, ארסן ונגר, אישר היום (רביעי) ל"דיילי מייל" שהוא נשאר בקבוצה. החששות החלו בעקבות הדיווחים על ההתעניינות של ריאל מדריד במאמן ולאחר שהצרפתי הצהיר כי "הפרויקט של ריאל אכן נשמע מעניין", אך עתה הוא נשמע אחרת.

"אין מה לדאוג, זה לא משמעותי מבחינתי", מסר ונגר, "אני נשאר כאן. אם זה ישתנה אני אעדכן אתכם, אבל אל תדאגו".

הבעיות החלו בעקבות האכזבה בקהל של ארסנל אחרי עוד עונה ללא תארים, דבר שגרר שריקות בוז מהאוהדים באיצטדיון האמירויות וביקורת חריפה כלפי המאמן מצד חברי ההנהלה ומחזיקי המניות.

בעקבות כך הרוב הדומם של אוהדי ארסנל החליטו להשמיע את קולם, וביום ראשון הקרוב מתוכנן מפגן תמיכה במאמן. כמו כן, שחקני ארסנל יצאו להגנתו של ונגר. "הוא הפנים של המועדון הזה, של הפרויקט הנפלא הזה", אמר השוער מנואל אלמוניה, "הוא חשוב מאוד למערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully