וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: הלייקרס עלו ל-0:1 בגמר המערב מול דנבר

40 נקודות ענקיות של קובי בריאנט העלו את הלייקרס ל-0:1 בגמר המערב על הנאגטס אחרי 103:105 דרמטי, 39 של כרמלו לא הספיקו

איזו פתיחה נהדרת קיבלו הלילה (רביעי) חובבי ה-NBA לסדרת הגמר של המערב, עם כל המאפיינים הקלאסיים של הפלייאוף: משחק צמוד, הגנות קשוחות, קרב בין שני סופרסטארים וסיום מותח ודרמטי. בסופו של דבר היו אלה הלייקרס שעלו ליתרון 0:1 בסדרה, לאחר שגברו 103:105 על דנבר במשחק הראשון בסטייפלס סנטר. שני הכוכבים הגדולים של הקבוצות, קובי בריאנט וכרמלו אנתוני, סיפקו גם הם קרב לוהט, שגם בו ניצח המלך המקומי, כשקובי סיים עם 40 נקודות (כולל כמה קליעות עונשין מכריעות בשניות הסיום) בעוד כרמלו הסתפק ב-39 "בלבד". ואחרי פתיחה כזאת לסדרה, נדמה שלא תהיה לנו ברירה, אלא להמשיך לעקוב.

ל.א לייקרס - דנבר נאגטס 103:105 (0:1 ללייקרס בסדרה)

המהלך של המשחק התרחש 29 שניות לסיום, כשהלייקרס הוליכו בשתיים הפרש, והכדור היה בידיים של הנאגטס. חטיפה נהדרת של טרבור אריזה החזירה את הכדור לצהובים, קובי קלע עוד שתיים מהעונשין, ומפה דנבר חסרת האונים נאלצה לעשות עבירות כדי לעצור את השעון. לצערה, בריאנט השחיל 6 מ-6 מהקו ב-30 השניות האחרונות, ובניגוד לשחקני הנאגטס - שקלעו רק ב-65 מהקו במהלך המשחק (23 מ-35) - הידיים של קובי לא רעדו והבטיחו ניצחון חשוב ללייקרס, ה-11 ברציפות שלהם על הנאגטס בפלייאוף.

האורחים פתחו מצוין את המשחק, המשיכו את המומנטום מהסיבובים הקודמים וכבר הוליכו ב-13 הפרש ברבע הראשון (עם 16 נקודות של כרמלו ברבע הראשון), אבל הלייקרס החלו לכרסם בפער, עלו ליתרון, ושלשה של דרק פישר עם הבאזר הורידה אותם למחצית ביתרון נקודה.

דנבר המשיכה להוליך ברוב המשחק, אבל בדקות ההכרעה, כאמור, היה זה בריאנט שהתעלה על עצמו, ועם 40 נקודות (13 מ-28 מהשדה, 12 מ-13 מהקו), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים הוא הזכיר מה מנצח משחקים בפלייאוף (הפעם השמינית שלו בקריירה עם 40 ומעלה בפוסטסיזן), עם 18 נקודות מכריעות ברבע האחרון.

אנתוני שמר על הנאגטס במשחק לכל אורכו (כולל הגנה צמודה על בריאנט, חברו הטוב מנבחרת ארה"ב), וסיים משחק ענק עם 39 נקודות באחוזים נפלאים (14 מ-20 מהשדה, 4 מ-5 מהשלוש), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. צ'ונסי בילאפס קלע 18 וחילק 8 אסיסטים, קניון מרטין קלע 15 וקלט 8 ריבאונדים, ננה הוסיף 14 נקודות, אבל כל שאר הקבוצה קלעה ביחד רק 17 נקודות (תשעה שחקנים שותפו בסך הכל). הבעיה הגדולה של דנבר הייתה לא רק האחוזים הזוועתיים מהקו, אלא גם מתחת לסלים (17 ריבאונד בהתקפה ללייקרס).

אצל המלאכים הדברים נראו מאוזנים קצת יותר: פיל ג'קסון שיתף 12 שחקנים, 11 מהם סיימו עם נקודות, כשבנוסף לקובי בלטו פאו גאסול עם 13 נקודות ו-14 ריבאונדים, ודרק פישר עם 13 נקודות ו-6 אסיסטים, כולל כמה קליעות קלאץ' מכריעות.

אז גם אם דנבר הוכיחה הלילה שהיא בהחלט מסוגלת להתמודד עם אלופת המערב, הלייקרס היו אלו שהוכיחו שיידרש הרבה יותר כדי לנצח אותם. אנחנו כבר מצפים בקוצר רוח למשחק מספר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully