וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ"

מאמן מכבי ת"א על הניצחון הדחוק על גלבוע/גליל: "יכולנו לעשות דברים אחרת". בראון סובל ממתיחה ודלקת בברך, הצוות הרפואי מנסה להכשירו

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כמה זה היה קרוב להסתיים הערב (שלישי) בהפתעה. מכבי תל אביב אמנם הוליכה בלא מעט שלבים של משחק חצי גמר הפיינל פור נגד הפועל גלבוע/גליל עליון, אבל כמעט שמטה את המשחק וניצחה בסיום רק 70:72. זה הגיע בקושי, אחרי שהיא שוב איבדה יתרון גדול, וכעת הצהובים מתכוננים לגמר שייערך מחרתיים נגד מכבי חיפה, כשלא יהיה מוגזם להעריך שקיים אצלם חשש מסוים.

גרשון: "מאמין בקבוצה שלי לקראת הגמר"

"במשחק כדורסל יש דינמיקה ולפעמים מה שאתה מתכנן לא מצליח ואלה דברים שלא בידיך", סיכם פיני גרשון, שלא חגג את הניצחון הדרמטי של קבוצתו, "החטאנו ברוב המשחק, במיוחד כשהיה הפרש גבוה. נתקענו כי היינו בהרכבים שלא מתורגלים ביחד".

גרשון הוסיף על המשחק וגם התייחס לגמר: "שיחקנו בלי מרכוס בראון וקרלוס ארויו היה לא טוב. זה הוציא אותנו מהמשחק. היינו יותר טובים, הובלנו כל המשחק אבל עדיין היינו צריכים לעשות דברים אחרת תוך כדי המשחק. אני מאמין בקבוצה שלי לקראת הגמר. אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בארץ. הוכחנו את זה כל העונה. בכל הקטגוריות היינו הכי טובים בליגה".

המאמן בצד הצהוב החמיא גם לטל בורשטיין, שצבר דקות ארוכות בגלל חסרונו של מרכוס בראון: "אני חושב שטל מילא את מקומו של מרכוס בצורה יוצאת מהכלל. לקחנו בחשבון שזו יכולה להיות הסיטואציה. גם די בראון תרם את חלקו. הערב הם קיבלו הרבה דקות והיו טובים מאוד. האם מרכוס ישחק בחמישי? לא יודע להגיד. לא יודע איזו פציעה זו, חדשה או מה שהיה לו אתמול ושלשום". בהמשך נודע כי בעקבות תנועה חדה שעשה, השחקן סובל ממתיחה ודלקת ברצועה הצידית בברך. אנשי הצוות הרפואי מנסים להכשירו לגמר הפיינל פור.

עומרי כספי נשמע בסיום די מרוצה מהתוצאה, אך לא מהדרך. "לאורך המשחק שיחקנו עם הרבה ביטחון, הרגשנו שאנחנו עדיפים ומשחקים טוב. נכנסנו לסוג של סחרור, אבל לשמחתי עשינו כמה קליעות טובות. אנחנו צריכים ללמוד איך לגמור משחקים שאנחנו מובילים בהם. זה משהו שאנחנו נלחמים בו כל העונה, ובפרט עכשיו, לקראת הגמר, אנחנו צריכים להפנים איך עושים את זה".

מקל: "חוסר הניסיון כנראה השפיע"

גלבוע/גליל נראתה רע מאוד בתחילת המשחק, שלא רמזה במילימטר על הבאות. עודד קטש הסביר: "במחצית הראשונה קפאנו, לא היינו בעניינים. הם עלו עלינו בכל פרמטר. היינו פשוט קפואים, לא זזנו וזו הייתה המחצית הכי גרועה שלנו העונה. איכשהו הצלחנו לרדת להפסקה במינוס 7, אבל זו הייתה קטסטרופה. כמו הרבה פעמים השנה, גם בפלייאוף, התעוררנו במחצית".

"יש ימים שגם אם אתה עושה דברים כמו שצריך זה לא מספיק נגד מכבי. היום, הרבה פחות היה מספיק", הוסיף המאמן, "עשינו דברים נכון הגנתית, אבל לא ניצלנו מספיק את המצב שחזרנו לשוויון והייתה לנו רק עבירה אחת בזמן שהם סיימו את המכסה. לא מנענו סלים קלים, לא הלכנו מספיק לקו. אלה דברים של ניסיון. אותם שחקנים ינצחו עוד שנתיים משחקים כאלה. חבל כי היינו פשוט צריכים לקחת את זה".

בשניות האחרונות יכולה הייתה גלבוע/גליל לנסות לנצח את המשחק, אבל גל מקל זרק מחצי מגרש אחרי הבאזר והסביר בסיום: "לא הערכתי נכון את השעון, אין הרגשה אכזרית מזו. חוסר הניסיון שלנו כנראה השפיע, לא היינו פחות טובים ממכבי. ממש חבל".

בריאן רוברטס אמר: "אני ממש לא שמח עכשיו, זה בטוח. נאבקנו והיה חסר לנו מעט כדי לקחת את המשחק. החטאנו כדורים וצריך לתת להם קרדיט על משחק ההגנה. אני מרגיש שהיינו קצת יותר קצרים וחבל, זה מה שהשפיע בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully