וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו ויטוריה בחצי גמר הפלייאוף

הקבוצה של איבנוביץ' השלימה 0:2 בסדרה מול בילבאו, בזכות ניצחון חוץ 76:97. איטליה: סיינה הביסה את פזארו 51:94 ועלתה ליתרון בסדרה

לאחר הפסד של ריאל מדריד לבדאלונה, נמשך הערב (שלישי) רבע גמר הפלייאוף הספרדי, כשטאו ויטוריה התארחה אצל בילבאו לקרב נוסף בדרבי הבאסקי, לאחר שניצחה במשחק הראשון. אחרי כל הדיבורים על מרד נגד המאמן דושקו איבנוביץ', שחקני טאו לא התקשו, השלימו 0:2 בסדרה והעפילו לחצי הגמר בקלות יחסית, עם ניצחון 76:97.

בילבאו עוד הובילה 20:25 ברבע הראשון, אבל אז העבירה טאו הילוך, ירדה למחצית ביתרון וברבע שלשי נהדר (11:26) יצרה פער בלתי מחיק. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך עם 23 נקודות, מיקאל פיט תרם 15, מירזה טלטוביץ' 14 וטיאגו ספליטר וסרגי וידאל 12 כל אחד. לוק רקר היה הטוב בשורות המפסידים, עם 19 נקודות.

גם ברצלונה עלתה לחצי הגמר, לאחר שטיילה לניצחון חוץ 55:81 מול ולנסיה. דייויד אנדרסן כיכב עם 21 נקודות בקבוצה של צ'אבי פסקוואל, חואן קרלוס נבארו ויאקה לאקוביץ' הוסיפו 13 נקודות.גרגורי קני וקוסטה פרוביץ' קלעו 11 כל אחד עבור ולנסיה.

סיינה מחצה את פזארו

סיינה, שסיימה ראשונה את העונה הסדירה אך לא הצליחה להעפיל לפיינל פור האירופי, אירחה במשחק הראשון של סדרת רבע הגמר את סקבוליני פזארו השמינית, שהשתחלה ברגע האחרון לפלייאוף. הדומיננטיות של האלופה הורגשה למן הפתיחה, והמשחק נע בכיוון אחד בלבד, כשתוצאת הסיום מראה על 51:94 מוחץ לזכות סיינה. בנג'מין אזה הוביל את רשימת קלעי סיינה עם 14 נקודות, כשרימאס קאוקינאס תורם 13 וטרל מקינטייר 11. כוכב פזארו, מייקל היקס, נעצר על שמונה נקודות בלבד ובאחוזים רעים מהשדה.

בסדרה שהוגדרה מלכתחילה כצמודה הרבה יותר, אירחה במשחק הראשון בנטון טרביזו את וירטוס בולוניה. המקומיים הקדימו את יריביהם כשסיימו במקום הרביעי בעונה הרגילה, וגם הערב נותרו צעד אחד לפני, כשניצחו 77:85 ועלו גם הם ליתרון 0:1 בסדרה. מסימו בולרי הבריק עם 18 נקודות עבור בנטון, ונעזר בארבעה חברים נוספים שקלעו בדאבל פיגרס. 28 נקודות של קרל לנגפורד, כולל 15 מ-17 מקו העונשין, לא הספיקו עבור האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully