וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מחזרת אחרי איציק עזוז ודן רומן

19.5.2009 / 18:47

הקבוצה של יוסי מזרחי, שימשיך עונה נוספת כמאמן, מעוניינת בשירותיהם של מגן בני יהודה וקשר מכבי תל אביב, שכרטיסו שייך להפועל ירושלים

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, ימשיך כנראה עונה נוספת בקבוצה. המאמן, שהיה מחוזר על ידי אלונה ברקת בהפועל באר שבע, החליט להישאר עונה נוספת במועדון מעיר הנמל. מזרחי הודיע כבר על כוונתו לבעלים ג'קי בן זקן. מזרחי עדיין לא חתם באופן רשמי על חוזהו והוא צפוי לעשות זאת בקרוב.

כבר עתה ברור שסגל הקבוצה יעבור טלטלה, כשמספר שחקנים ימצאו את עצמם מחוץ למועדון. לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים אותם רוצים לראות באשדוד בעונה הבאה הוא מגנה של בני יהודה, איציק עזוז. לעזוז יש אמנם חוזה לעונה נוספת בשכונה, אולם בסביבתו של השחקן מדברים על חוסר שביעות רצונו מדקות המשחק שהוא מקבל אצל המאמן גיא לוזון. עזוז לא יתנגד להתאוורר בקבוצה אחרת בעונה הבאה.

באשדוד גם מעוניינים בשירותיו של קשר מכבי תל אביב, דן רומן, שכרטיס השחקן שלו יחזור בסיומה של העונה הנוכחית להפועל ירושלים, אליה הוא שייך. כזכור, רומן כבר סיכם את תנאיו במהלך העונה באשדוד, אולם לא קיבל את האישור ממכבי עקב מחלוקת כספית לגבי דמי ההשאלה עם הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully