וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביקורת כלפי ונגר היא מבישה"

אחרי עונה רביעית ברציפות ללא תואר, הלחץ בארסנל גובר: המאמן מאיים לעזוב, האוהדים שורקים בוז, חברי ההנהלה עוינים ואדביור רומז שנמאס לו

יו"ר ארסנל, פיטר היל ווד, ביטל את השמועות לפיהן מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר יעזוב את המועדון ויעבור לריאל מדריד. "ארסן עדיין איתנו ומצוי תחת חוזה", אמר היל ווד, "ואני בטוח שככה זה יישאר".

הדברים מגיעים בימים של לחץ גדול בשורות התותחנים, ששיאו היה אמש כשהמאמן הצרפתי הודה ש"הפרויקט של ריאל מדריד נשמע מעניין", וזאת לאחר ביקורת גדולה שהוטחה בוונגר על ידי אוהדי ארסנל ומחזיקי המניות. במשחקים האחרונים באיצטדיון האמירויות שחקני הקבוצה ספגו שריקות בוז, בתום עוד עונה ללא תואר, הרביעית ברציפות.

"אני חושב שוונגר הוא אדם גדול מספיק כדי להבין שיש כמה אנשים שאינם הגיוניים וחסרי סבלנות", אמר היל ווד, "כולנו צריכים לדעת לקבל ביקורת, אבל כדאי שהיא תהיה ביקורת בונה, ולא הורסת".

כאמור, בשבוע שעבר נערכה פגישה בין ונגר לבין חברי ההנהלה של המועדון ומחזיקי המניות, בעקבות ההדחה על ידי מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות, והיל ווד ביקר בחריפות את היחס שלו זכה המאמן. "חלק מהשאלות שהופנו אליו היו ממש מבישות", סיפר היל ווד, "עומד בפניהם המאמן הכי מצליח בתולדות המועדון, ושניים או שלושה מחזיקי מניות תקפו אותו בחוסר כבוד והטיחו בו ביקורת שלילית ועוינת. לדעתי, זה היה ממש מביש".

גם עמנואל אדביור לא אוהב במיוחד את היס העוין מצד האוהדים וההנהלה של ארסנל. "זה לא היה מהנה לשחק בבית ולספוג שריקות בוז מהאוהדים שלנו", אמר החלוץ, שהדיווחים על מגעיו עם קבוצות אחרות הרתיחו את האוהדים, "אני כבר לא יודע מה לעשות. אם פורטו, למשל, רוצה את אדביור, זאת לא אשמתו של אדביור. למה לשרוק לי בוז?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully