וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קנאברו חוזר ליובנטוס

יממה אחרי שפיטרה את ראניירי הודיעה הגברת הזקנה על החתמת בלמה לשעבר לשנה אחת. צ'ירו פרארה: "אין לי ספק שאוכל להצליח"

אחרי אינספור הצהרות אמון בקלאודיו ראניירי במהלך העונה, עשתה אתמול (שני) יובנטוס פניית פרסה ופיטרה את המאמן הוותיק בעקבות רצף הכשלונות של הקבוצה בליגה (שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון), שדירדרו את הגברת הזקנה למקום השלישי והעמידו בסכנה את השתתפותה בליגת האלופות בעונה הבאה. מחליפו של ראניירי, שהפך למאמן הראשון שיובנטוס מפטרת מזה 40 שנה, יהיה צ'ירו פרארה, מאמן קבוצת הנוער ועוזרו של מאמן נבחרת איטליה מרצ'לו ליפי.

"אנחנו רוצים להודות לראניירי", מסר מנכ"ל המועדון ז'אן קלוד בלאן. "אבל בעקבות התוצאות האחרונות ולאור העובדה שפיורנטינה נמצאת רק נקודה אחרינו בטבלה, בחרנו להחליף אותו בפרארה. רצינו לזעזע את השחקנים, ועכשיו זה תלוי בהם להראות איך הם יגיבו לכך". ראניירי עצמו, שמוזכר כעת כמועמד אפשרי להחליף את לוצ'יאנו ספאלטי ברומא בעונה הבאה, אמר לאחר פיטוריו: "ידעתי שזה ייגמר בצורה הזו. עכשיו אני רגוע, כי אני יודע שעשיתי את העבודה שלי ביובנטוס".

פרארה בן ה-42, בלם העבר האגדי של יובה, עשוי להתמנות באופן קבוע לתפקיד גם לעונה הבאה במידה ויצליח לעורר את הקבוצה בשני המחזורים האחרונים, והוא נשמע בטוח ביכולתו לעשות זאת. "הדבר החשוב ביותר הוא להחזיר לשחקנים את תחושת הגאווה", הוא אמר לאחר מינויו. "לא נדרש יותר מזה כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר, רק טיפול בדברים הקטנים. לאור ההיסטוריה שלי במדי הקבוצה אין לי ספק שאוכל להצליח".

"לא ביקשתי מההנהלה דבר ואני מוכן ומזומן לעזור למועדון בכל דרך שאוכל כפי שהייתי מאז 1994", המשיך פרארה. "זה רגע מאוד מרגש עבורי. אני לא מפחד לקפוץ למים עם התפקיד החדש הזה, אבל ברור שאני אזדקק לזמן ללמוד את הדברים ברמה הזו. כרגע אני כאן ל-15 ימים עד סיום העונה ואחר כך נראה". את המטרה המיידית שלו פרארה לא הסתיר: "יובנטוס עברה הרבה שינויים בשלוש השנים האחרונות, אבל ברור לכולם שאנחנו חייבים לשחק בליגת האלופות, ולא רק דרך שלב המוקדמות".

פחות מ-24 שעות לאחר הפיטורים, הודיעה יובנטוס רשמית על החתמתו של פאביו קנבארו על חוזה לעונה אחת. חזרתו האפשרית של הבלם בן ה-35, שעזב לפני שנתיים את יובה לטובת ריאל מדריד בעקבות הורדת הליגה של הקבוצה, זכתה לתגובות שליליות מאוהדי הקבוצה שראו בו בוגד, ולמרות מחאותיהם העסקה הפכה היום לרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully