וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות הקטנה

רגע לפני גמר ליגת האלופות, מגיעות למעמד המקביל בגביע אופ"א שחטאר דונייצק וורדר ברמן, להיאבק בפעם האחרונה על התואר. ההמלצה לפניכם

משחק מספר 41: שחטאר דונייצק – ורדר ברמן 2.5, 2.7, 2.4

רגע השיא של המפעל השני בחשיבותו באירופה מגיע כאשר גמר גביע אופ"א מפגיש את שחטאר דונייצק וורדר ברמן למשחק אחד שיקבע מיהי מחזיקת הגביע האחרונה, מכיוון שהמפעל הזה מגיע לסיומו בתום העונה. הקבוצה האוקראינית והקבוצה הגרמנית עברו דרך ארוכה שעד שהגיעו למעמד שתי האחרונות, וכמובן שלשתיהן יש לא מעט שאיפות להניף את התואר.

נפתח בשחטאר, שהגיעה לגביע אופ"א לאחר שסיימה שלישית בשלב הבתים של גביע אופ"א. האוקראינית, ששיחקה בבית אחד עם באזל, ברצלונה וספורטינג ליסבון, פתחה את העונה בסיבוב המוקדמות השלישי ומאז היא נוטלת חלק במפעלים האירופים השונים. את הדרך בגביע אופ"א היא התחילה עם ניצחון על טוטנהאם, לאחר מכן היא חלפה על פני צסק"א מוסקבה (שמינית גמר), מארסיי (רבע גמר) ודינמו קייב (חצי הגמר).

ורדר ברמן גם היא נשרה לגביע אופ"א מליגת האלופות, אחרי שסיימה שלישית בשלב הבתים, בו שיחקה עם פנאתינייקוס, אנורתוזיס ואינטר. ברמן, שהגיעה ישירות לשלב הבתים, השאירה את מילאן מאחור בזכות שערי חוץ בשני המשחקים ששיחקה מולה, חלפה על פני סנט אטיין בשמינית הגמר, דילגה על אודינזה ברבע הגמר וגברה על בת ארצה, המבורג בשלב ארבע האחרונות.

בליגה ברמן מאכזבת ומדורגת רק במקום העשירי ומגיעה אחרי הפסד 3:1 לקרלסרוהה, כשמשחק קודם לכן היא התפרקה עם 0:5 ענק על איינטרכט פרנקפורט והתגברה עם 0:2 על המבורג. שחטאר, לעומת זאת, תסיים את העונה במקום השני לאחר שדינמו קייב הוכרזה כאלופת אוקראינה, כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום. הקבוצה מגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים בליגה. הערכה: שחטאר היא זו שתניף את הגביע, אך לא לאחר 90 דקות. ההימור: איקס, היחס 2.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully