וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "במשחק אחד הכל יכול להיות"

למרות הפערים, מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, מאמין כי קבוצתו יכולה להדהים את מכבי ת"א. דרוקר: "התואר מונח על השולחן, אנחנו רוצים אותו"

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

השעון מתקתק, הדקות עוברות, ובעוד פחות מ-24 שעות יעלו מכבי תל אביב והפועל גלבוע/גליל למשחק חצי גמר הפיינל פור. הערב (שני), התאמנו שתי הקבוצות בהיכל נוקיה, ודומה כאילו למרות הפציעה הקלה של מרכוס בראון, שתיהן ייהנו מסגל מלא לקראת המשחק המרתק מחר (שלישי, 20:45, זריף, בכר, פוהרילס).

בראון: "צריכים להחזיר את התואר"

סגנית האלופה מגיעה למשחק בידיעה שהפסד עשוי להפוך את העונה הנוכחית לאחת הגרועות בתולדותיה. במכבי תל אביב מציינים כי אין לחץ על השחקנים, וכי הקבוצה נבנתה גם למעמד המסוים הזה, ומאמינים כי ניתן לעבור את המשחק בדרך אל הגמר, למרות שלא מקלים ראש ביריבה. מי שיעמוד במוקד העניינים הוא קרלוס ארויו, השחקן שספג את רוב הביקורת בתקופה האחרונה על אי הצלחת הקבוצה. ארויו רשם משחקים טובים מול גלבוע/גליל העונה, ומשחק טוב נוסף שלו, יקרב אותו אל תואר ראשון, וכנראה גם אחרון, בישראל.

עוזר מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, מרגיש את גודל המעמד. "התואר מונח על השולחן ואנחנו רוצים אותו. הפיינל פור הוא מעמד השיא של הכדורסל הישראלי. אנחנו מכירים את גליל והם מכירים אותנו, צריך 40 דקות של ריכוז, ולעשות את הדברים שהביאו אותנו לפה".

עמרי כספי, שנמצא בכושר מצוין, כבר לא יכול לחכות למשחק. "יש התרגשות, כל העונה מוכרעת בשני משחקים. לא אני או ליאור אליהו ננצח את המשחק - כל הקבוצה תנצח אותו, ראינו את זה נגד אשקלון. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יותר טובים, ואני בטוח שננצח".

מרכס בראון, שהיה נמצא בספק מסוים למשחק, לא חושב על אפשרות שיחמיץ את חצי הגמר: "בטוח שאשחק, אני לא אחמיץ את המשחק הזה. אנחנו מכירים את גליל טוב, הם לא יכולים להפתיע אותנו. צריכים לעצור את משחק הריצה שלהם, ולעצור את רוברטס ורנדל. נצטרך להחזיר את התואר, ואנחנו תלויים רק בעצמנו".

קטש: "יש להם יתרון בכל הפרמטרים"

מנגד בגלבוע/גליל יש אווירה כי הקבוצה באה בעיקר להינות מהאווירה ביד אליהו. במהלך אימון הקבוצה נראו ירון אוחיון, יו"ר הקבוצה, ועמית גל, מנהלה המיתולוגי של הגליל, משוחחים עם מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס בבקשות להגדיל את מספר הכרטיסים שמקבלת הקבוצה לקראת המשחק. בקבוצה מציינים כי ניתן להדהים את מכבי תל אביב ולהעפיל בצורה מפתיעה לגמר, אך המשחק צפוי להיות מוכרע כבר בחלקים הראשונים ובשאלת העמידה של הקבוצה על המגרש. גל מקל, השחקן שפרץ בשבועות האחרונים לתודעה של הכדורסל הישראלי, לא הצליח לייצר משחקים טובים מול קבוצתו לשעבר כשקלע רק 3 נקודות בממוצע בשלושת המפגשים שנערכו עד עתה. בגלבוע/גליל יקוו לתוצרת טובה הרבה יותר מהשחקן הצעיר.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, כבר היה במעמד הזה, והוא בהחלט אופטימי. "המעמד הזה מרגש, תמיד מרגש לשחק נגד מכבי. במשחק אחד הכל יכול לקרות, כולם יודעים את זה. יש לנו שחקנים צעירים שזו הפעם הראשונה שלהם במעמד כזה ויש הרבה מתח, זה יכול להרתיע. צריך לעצור את הריצה שלהם, בעיקר את כספי ואליהו שיכולים לגרום הרבה נזק, יש להם יתרון בכל הפרמטרים, מלבד יתרון גובה בעמדת המאמן".

אלישי כדיר, לו תהיה זו ההופעה הראשונה במעמד הנכסף, אמנם נרגש, אך משתדל שלא לתת ללחץ להשפיע עליו. "זה לא כמו המשחק נגד חולון, נגד מכבי נשחק בסגנון אחר, נתאים את עצמנו אליהם. אנחנו מרגישים כמו במשחק רגיל, ההכנה היא אותה הכנה ואנחנו לוקחים את זה באיזי. צריך לסגור להם את משחק הריצה ואת הריבאונד, ואני מקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully