וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי המחזור הבא: לא בשעה אחידה

18.5.2009 / 17:31

הפועל תל אביב תארח את הכח רק ביום שני, בגלל התנגשות עם משחקה של בני יהודה וגמר הגביע. הליגה בעונה הבאה תחל ב-22 באוגוסט

למרות שעל פי התכנון המקורי היו אמורים מחזורי ההכרעה בליגת העל בכדורגל להיערך בשעה אחידה, היום (שני) נקבע כי הפועל תל אביב תארח את הכח עמידר רמת גן רק ביום שני הבא. למשחק זה עשויות להיות השלכות מרחיקות לכת על הצמרת ועל התחתית, משום שאם יסיימו בתיקו או ינצחו בקרית אליעזר, יהיו האדומים בתמונת האליפות, בעוד הסגולים יהיו בכל מקרה במאבקי התחתית.

שתי בעיות מרכזיות עמדו בפני ערוץ 10 וההתאחדות. האחת - בני יהודה, שתתמודד עם עירוני קרית שמונה, מארחת אף היא בבלומפילד ולכן לא יכלה לשחק באותה שעה של הפועל תל אביב. עניין נוסף הוא גמר הגביע בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, שיתקיים ביום שלישי הבא. לכן לא יוכלו הירוקים לשחק עם מכבי נתניה יום לפני כן.

ישנה אופציה שערוץ 10 יבחר לשדר את המשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה והוא ישודר בערוץ 10 ביום שבת.

כתבנו איציק יצחקי מוסיף כי ממכבי חיפה נמסר: "מדובר בהחלטה של ההתאחדות לכדורגל, ואנחנו מכבדים אותה. לא נעסוק בדברים הללו עד אחרי המשחק מול הפועל תל אביב".

מההתאחדות נמסר: "אין כל חובה שהמשחקים יתקיימו בשעה אחידה. ממש כפי שהיה העונה באיטליה, ספרד ואנגליה שם היו הכרעות ללא שעה אחידה, מה גם שלא מדובר במחזור האחרון של העונה".

אין פגרת חורף בעונת 2009/10

בישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (שני), נקבע כי העונה תחל ב-1 באוגוסט עם משחקי גביע הטוטו ואילו הליגה תיפתח ב-22 באוגוסט ותסתיים ב-15 במאי. הפגרות היחידות שתערכנה הן פגרת ראש השנה ופגרת משחקי הנבחרת, כך שפגרת החורף מבוטלת מכיוון שמדובר בעונה בה נערך המונדיאל.

עוד דווח בישיבה כי התקבל היתר בנייה להקמת בית הנבחרות בשפיים, בו המגרשים מתוכננים להיות מוקמים תוך פחות משנה ואילו המבנה המרכזי לאחר שנה וחצי. בנוסף, החליטו במזכירות לבצע הערכת מצב לגבי ועדות ההתאחדות לכדורגל, כשהכוונה להפוך אותן למקצועניות יותר.

עדכון ראשון: 14:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully