וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות גדולה בגלבוע לקראת הפיינל פור

18.5.2009 / 14:31

הקבוצה המאוחדת בעונתה הראשונה צפויה להביא כ-800 אוהדים ליד אליהו. ראש המועצה דני עטר: "הפיינל פור הוא שיא של דרך ארוכה"

למרות העובדה כי הייתה האחרונה להעפיל למשחקי הפיינל פור, בשורות הפועל גלבוע/גליל עליון קיימת התרגשות רבה לקראת חצי הגמר מול מכבי תל אביב. הקבוצה החלה את מכירת הכרטיסים אמש (ראשון) והיא תמשיך אותם גם היום, כשההערכות בקרב הקבוצה היא כי כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה יימכרו עד לאירוע.

ביום שלישי ייצאו מהגלבוע 15 אוטובוסים לכיוון יד אליהו, שייקחו את אוהדי הקבוצה וגם את חלק מחברי המועצה האזורית גלבוע, שיבואו גם הם להביע את תמיכתם בקבוצה. המועצה תחלק לאוהדים חולצות ואביזרי עידוד נוספים כחלק מהפגנת התמיכה בקבוצה.

"אנחנו רואים בפיינל פור מעין שיא של דרך ארוכה, בה שילבנו פעילות ספורטיבית עם חזון חינוכי", אמר לקראת האירוע ראש מועצת גלבוע, דני עטר, "יחד עם זאת אנו רואים בעונה הזו את תחילת ההגשמה של כדורסל איכותי בגלבוע. כל תושבי הגלבוע עומדים מאחורי הקבוצה, ובראשם ילדי בית הספר לכדורסל של המועצה, שהכפיל השנה את גודלו, בעיקר בזכות הקשר המוצלח בין הקבוצה הבוגרת לבין הקהילה בכלל ומחלקות הנוער והספורט, ובראשן מגמת הספורט בפרט. אנו גאים להיות הנציגים הבכירים של הספורט בפריפריה, ואנו רואים לעצמנו שליחות בהוכחה שכדורסל איכותי יש לא רק בערים בגדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully