וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד: "נהניתי לראות את ברצלונה משחקת העונה"

בלם היונייטד ריו פרדיננד מפרגן ליריבה בגמר האלופות: "יהיה גמר איכותי ויוקרתי". וגם: למנצ'סטר, שתשחק בלבן, יש זיכרונות מענגים

אחרי שכבר הבטיחו את זכייתן באליפות המקומית, מתפנות מנצ'סטר יונייטד וברצלונה להכנותיהן לקראת גמר ליגת האלופות, שייערך ביום רביעי הבא ברומא. ברצלונה, כזכור, השלימה זכייה בדאבל הספרדי בשבוע שעבר, יונייטד זכתה רשמית באליפות השבת (יחד עם זכייה השנה בגביע הליגה, בגביע העולם לקבוצות ובמגן הצדקה), ושתי הקבוצות הכי אטרקטיביות העונה ביבשת כבר מצפות בקוצר רוח לקרב המסקרן.

דבר אחד כבר נקבע היום (ראשון): מאחר שברצלונה זכתה בהגרלה ונחשבת ל"מארחת" במשחק, היא קיבלה את זכות הראשונים בבחירת צבע התלבושת, ותלבש את מדיה הרגילים - הכחולים סגולים. יונייטד, לעומת זאת, שזכתה בשתי אליפויות אירופה האחרונות שלה כשלבשה מדים אדומים, תיאלץ לשחק הפעם בלבן. מצד שני, לפני 18 שנה, כשיונייטד פגשה את ברצלונה של יוהאן קרויף בגמר גביע המחזיקות (וניצחה 1:2 משערים של מארק יוז), היא שיחקה בלבן.

פרדיננד מחמיא

בינתיים ריו פרדיננד, בלם האלופה האנגלית, מחמיא ליריבה בגמר. "לא רק אני, אני חושב שכולם נהנו לראות את ברצלונה משחקת העונה", אמר פרדיננד, "הם שיחקו מאוד פתוח, עם סגנון מאוד התקפי שכלל הרבה מאוד שערים.

"אנחנו יודעים שהם מסוכנים, אבל אם נתגונן היטב אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים שיוכלו לעשות את העבודה בצד השני. זה גמר מאוד איכותי ויוקרתי, ומבחינתנו, השחקנים, לקחת בו חלק מול קבוצה עם היסטוריה כמו ברצלונה זה חלום שהתגשם".

גווארדיולה מצטנע

מנגד, פפ גוארדיולה מצטנע בכל הנוגע לחלקו בעונה המדהימה של ברצלונה. "הדבר היחיד שהביא את העונה הגדולה הזאת זה הכישרון של השחקנים והמחויבות שלהם", אמר המאמן המצוין, "אני בטוח שעם שחקנים אחרים אולי לא היינו זוכים באליפות, אבל השחקנים האלה היו זוכים בתואר גם עם מאמן אחר. המפתח היה הכישרון שלהם, הצניעות והתיאבון לעבוד קשה בכל משחק.

"כדורגל זה משחק של כדורגלנים. אנחנו המאמנים מחזיקים בכל מיני רעיונות, אבל הם אלה שצריכים לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully