וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד דירוג שיא לדודי סלע

הישראלי הבכיר עלה למקום ה-55 בעולם עם טיפוס של שני מקומות. שחר פאר ירדה למקום ה-55, ווז'ניאקי נכנסה לראשונה לטופ 10

למרות שלא השתתף השבוע באף טורניר, רשם הבוקר (שני) דודי סלע את דירוג השיא שלו בקריירה כשעלה שני מקומות למקום ה-55 בדירוג העולמי. הראל לוי, שהגיע עד חצי גמר טורניר איזמיר, זינק לא פחות מ-16 מקומות עד למקום ה-218, וגם נועם אוקון רשם עלייה נאה של שמונה מקומות למקום ה-319.

שחר פאר, שפרשה בסיבוב הראשון של טורניר מדריד בגלל פציעה ברגלה והודיעה כי תיעדר מהמגרשים ארבע שבועות לפחות, ירדה מקום אחד למקום ה-55, והיא צפויה לאבד נקודות רבות בשבועות הקרובים ולרדת עוד לא מעט שלבים. ציפי אובזילר ירדה מקום אחד והיא מדורגת 247 בעולם, יוליה גלושקו רשמה ירידה של עשרה שלבים למקום ה-315.

בצמרת דירוג הגברים שמר רפאל נדאל על המקום הראשון למרות ההפסד המפתיע לרוג'ר פדרר בגמר טורניר מדריד, והפעם בין הספרדי לשוויצרי בפסגה עדיין עומד על 4900 נקודות. אנדי מארי נותר במקום השלישי ונובאק דג'וקוביץ' מיד אחרי במקום הרביעי. את העשירייה הראשונה משלימים על פי הסדר חואן מרטין דל פוטרו, אנדי רודיק, ז'יל סימון, פרננדו ורדסקו, ג'ו ווילפריד צונגה וניקולאי דוידנקו.

אצל הנשים חיזקה דינארה סאפינה את אחיזתה במקום הראשון עם הזכייה בטורניר מדריד, סרינה וויליאמס ואחותה ונוס שמרו על המקום השני והשלישי בהתאמה. אלנה דמנטייבה החליפה את ילנה ינקוביץ' במקום הרביעי בעוד הסרבית ירדה לחמישי, אחריהן נותרו במקומן ורה זבונרבה, סבטלנה קוזנצובה, אנה איבנוביץ' ו-ויקטוריה אזרנקה, כשהפנים החדשות במקום העשירי היא קרוליין ווז'ניאקי, הפיינלסטית ממדריד שהפכה לדנית הראשונה אי פעם שפורצת את מחסום הטופ 10. מריה שראפובה, שתחזור היום למגרשים אחרי היעדרות של תשעה חודשים, תחל את הקאמבק שלה מהמקום ה-125 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully