וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עדיין לא מרוצה

המיוחד כעס על זלאטן איברהימוביץ' שביקש להיות מוחלף מול סיינה. דייגו מיליטו קרוב לחתימה, פטריק ויירה עשוי לעזוב לפאריס סן ז'רמן

חגיגות הזכייה באליפות ה-17 במספר של אינטר נפתחו כבר במוצ"ש עם הפסדה של מילאן שהבטיח לנראזורי רשמית את הכתר, ואחרי לילה של חגיגות עלו אמש (ראשון) שחקניו של ז'וזה מוריניו למשחק מול סיינה וחגגו בסטייל עם 0:3 חלק בסן סירו. המאמן הפורטוגלי, שהפך למאמן הזר הראשון שזוכה בסקודטו בעונתו הראשונה בארץ המגף, הביע עוד לפני המשחק את חוסר שביעות רצונו מהחגיגות של שחקניו ערב המשחק, וגם אחרי ההצגה על המגרש הוא לא היה מרוצה לחלוטין.

"היינו חייבים להתייחס למשחק הזה בשיא הרצינות ולא לחשוב שמדובר בבדיחה", אמר מוריניו בסיום. "אחת הנקודות החזקות בקבוצה שלנו היא הרצינות, והראנו את זה היום, אבל עדיין יצאתי היום מהמשחק כועס". עיקר קצפו של המיוחד יצא על זלאטן איברהימוביץ', שבילה את מרבית המחצית השנייה בסדרת תנועות ידיים ופרצופים מעוררי רחמים לספסל במטרה להיות מוחלף, אבל נותר על המגרש עד הסיום בשעה שאפילו השוער ז'וליו סזאר זכה להתחלף בדקה ה-75.

"כעסתי עליו כשהוא רצה לצאת. הוא צריך להבין שעדיין יש לו סיכוי להיות מלך השערים, וזה לא רק תואר כבוד בשבילו אלא גם בשביל הקבוצה", הסביר מוריניו, שלא ריחם גם על מריו באלוטלי הצעיר ואמר: "הוא צריך להפוך לשחקן קבוצתי יותר לצד איברהימוביץ'". זלאטן עצמו התייחס לתקרית ואמר: "רציתי לצאת כי הייתי עייף וחטפתי מכה, אבל מסתבר שלמאמן יש אמונה גדולה מאוד ביכולות שלי והוא השאיר אותי על המגרש".

מוריניו אף אישר את השמועות הרבות לגבי הגעתו של דייגו מיליטו, החלוץ הארגנטינאי המצוין של גנואה, בעונה הבאה: "זה נכון שאנחנו מאוד קרובים להחתים אותו. אחר כך נקנה כמה קשרים ומגן". לאחר מכן התפנה מוריניו לקצת מחמאות וכשנשאל לגבי השחקן שהפתיע אותו העונה הוא מיהר לענות: "בלי ספק מדובר בזאנטי. הוא פשוט מדהים".

בינתיים ממשיכים הנראזורי לחשוב על העונה הבאה, ומי שככל הנראה לא יישאר בקבוצה הוא פטריק ויירה. הקשר בן ה-32 אישר שאחד הייעדים האפשריים שלו הקיץ הוא פאריס סן ז'רמן, אך התעקש ששום דבר עדיין לא נסגר עם הקבוצה מבירת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully