וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיילס פצוע, אך צפוי לשחק נגד ירושלים

17.5.2009 / 21:56

הסנטר האמריקאי של מכבי חיפה החמיץ אימון שלישי ברציפות בעקבות הפציעה בכף רגלו, ונמצא בספק מסוים לחצי גמר הפיינל פור

יומיים בלבד נותרו לפני משחקי חצי גמר הפיינל פור, ונראה כי מכבי חיפה עשויה להופיע למשחק מול הפועל ירושלים ללא ברוקס סיילס. הסנטר לא ערך היום (ראשון) את האימון האחרון של הקבוצה באולם רוממה, ובעצם השלים שלושה ימים רצופים בהם לא התאמן בשל פציעה בכף רגלו, לאחר שספג מכה באמצע השבוע.

הפציעה מגיעה דווקא לאחר המשחק הרביעי בפלייאוף בסדרה מול בני השרון, בו רשם סיילס את משחקו הטוב העונה עם 20 נקודות. בקבוצה מעריכים כי האמריקאי יעשה מאמצים על מנת לשחק בחצי הגמר, אך במידה ולא מי שיתפוס את מקומו בחמישייה הוא עידו קוז'יקרו, שגם כן סובל מדלקת בברכו בשבועות האחרונים.

חיפה היא הקבוצה היחידה שויתרה על אימון הערב ביד אליהו, והייתה אמורה להתאמן מחר בהיכל פעמיים, אך החליטה לוותר גם על אימון הבוקר ולתת לשחקנים חופש. הירוקים יתאמנו מחר בשעה 18:00 בפעם הראשונה בהיכל, וביום המשחק תערוך בבוקר אימון קליעות. "אמרו לי לא לחזור אם אני לא מביא את האליפות", אמר אבי אשכנזי במסיבת העיתונאים הרשמית שנערכה הבוקר, והדגיש את הציפייה הרבה ששוררת בעיר. לפחות 1000 אוהדים של חיפה צפויים לדחוף את הקבוצה בחצי הגמר מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully