וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "הייתי ממש זקוק לניצחון הזה"

רוג'ר פדרר מאמין שהניצחון על רפאל נדאל בגמר המאסטרס במדריד יוביל אותו לדרך חדשה בסבב, אולי כבר ברולאן גארוס

באביב 2007, בטורניר החימר בהמבורג שהועבר השנה למדריד, רוג'ר פדרר הוכיח שהוא יכול לנצח את רפאל נדאל גם על חימר. השוויצרי נחשב אז לטניסאי הטוב בעולם, מאז השתנו כמה דברים בצמרת הסבב, אבל דווקא עכשיו, כשפדרר מדורג שני ולא מצוי בשיא הכושר, הוא השיג את ניצחונו השני על נדאל במשטח שהוא כל כך מתקשה בו, באופן יחסי. וזה לא שנדאל ויתר - קודם כל, הוא שיחק מול הקהל הביתי והתומך ביותר שיכול להיות לו. דבר נוסף, נדאל קיווה לזכות בכל שלושת טורנירי המאסטרס על חימר בשנה אחת, מה שפדרר הרס לו. ההזדמנות לנקום תהיה רק בגראנד סלאם בפריז, שייצא לדרך ביום שני הבא. בנוסף, זה היה הפסדו החמישי בלבד של נדאל על החימר ב-155 משחקים שקיים על המשטח הזה מאז 2005.

למרות הכל, הקהל הספרדי קם על רגליו והריע לפדרר - בכל זאת, הוא לא יכול שלא לכבד את הטניסאי שנדאל מכבד יותר מכולם. פדרר עצמו אמר במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק: "אני חושב שלקחתי החלטות נכונות מאוד במשחק הזה, מה שיצר לי נוחות לקראת הסיום והפך את הניצחון הזה לכל כך מושלם. אני מאושר שנשארתי חיובי והשגתי את הניצחון שהייתי צריך כל כך, משום שהיו לי כמה הפסדים רעים במיוחד השנה. זה מאוד מספק אותי".

רפאל נדאל התייחס בסיום לעייפותו אחרי משחק חצי הגמר נגד נובאק דג'וקוביץ', שארך ארבע שעות והיה הארוך ביותר בתולדות סבב המאסטרס: "ברור שעדיף לשחק משחק של שעה וחצי על פני משחק של ארבע שעות ביום הקודם", אמר הספרדי והוסיף: "זה הספורט שלנו, לפעמים זה יכול לקרות לי ולפעמים למישהו אחר. רוג'ר פדרר שיחק היום מדהים והיה מהיר במיוחד. אני יכול רק לפרגן לו, לא שיחקתי את הטניס הטוב ביותר שלי והוא פשוט היה טוב ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully