וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כשנתניה מריחה את התואר

אחרי שכבר הבטיחה את עלייתה לליגת העל, התפנתה אליצור מכבי נתניה להביס את הפועל עפולה 78:112 במשחק הראשון בסדרת גמר הלאומית

אחרי שנקבעו שתי העולות לליגת העל בכדורסל כבר נקבעו, התפנתה הליגה הלאומית להכתיר את האלופה של הליגה. בסדרת הגמר שנפתחה הערב (ראשון) נפגשו השתיים שישחקו בעונה הבאה בליגה הבכירה- אליצור מכבי נתניה והפועל עפולה, במשחק שהסתיים בניצחון מוחץ של נתניה, 78:112. על הנייר, הסדרה הזו לא קובעת דבר, אבל מעבר ליוקרה שבדבר, שתי הקבוצות יחפשו לזכות בתואר, בעיקר עבור המענק הכספי שמקבלת המנצחת מהמנהלת, בדיוק כמו שאר קבוצות ליגת העל. לשם השוואה, הקבוצה שתסיים שניה תקבל רק כ-20 אחוזים מגובה המענק.

אם מישהו חשב שעפולה, שסיימה את העונה במקום השלישי עשויה להפתיע את הנתנייתים שהפסידו רק פעם אחת העונה, התבדה הערב. עפולה עוד החזיקה מעמד ברבע הראשון, אבל נתניה נכנסה לקצב, והוליכה במחצית ב-18, ורבע אחרון של 23:33 לזכותם הפך את דקות ההכרעה לגארבג' טיים.

טוני ווישאם הוליך את נתניה עם 35 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ערן אסנטי סיים משחק גדול משלו עם 22 ו-8 ריבאונדים, ואוריה גור הוסיף 16 להם צירף גם 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. להפועל עפולה: נועם מטלון 17, אורי כהן מינץ 15 ודניס קאר סיים עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully