וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "לא אמשיך במנצ'סטר יונייטד"

חלוץ השדים האדומים שפך את ליבו לתחנת טלוויזיה בארגנטינה: "הם לא כיבדו אותי. אין לי אמון בנוגע להרבה דברים שקורים בקבוצה"

בימים האחרונים היה נדמה כאילו אולי, בסופו של דבר, דווקא יישאר קרלוס טבז במנצ'סטר יונייטד. למרות השמועות הרבות על עזיבה אפשרית, היכולת המעולה שהציג הארנגטינאי בסיום העונה נתנה לאוהדי האלופה להרגיש כאילו הפצעים התאחו, והחלוץ האהוב יישאר במדים האדומים גם בעונה הבאה. אלא שהיום (ראשון), אחרי ראיון שנתן השחקן לתחנת טלוויזיה במולדתו, דומה כאילו ימיו של טבז באלופת אנגליה ספורים, וזה רק עניין של זמן עד שהוא ימצא קבוצה שתעריך אותו יותר, לדבריו.

"אני יודע שלא אמשיך במנצ'סטר יונייטד, הם לא כיבדו אותי", אמר החלוץ. "זה לא הכסף - לא אכפת לי מ-5 מיליון ליש"ט יותר או פחות, אני פשוט מרגיש שלא התייחסו אלי כמו שצריך". טבז, שסבל מעודף שחקני התקפה מוצלחים, מתוסכל מהעובדה שבילה זמן רב מדי על הספסל. "יש יותר מדי דרכים בהם מתנהל המועדון איתם אני לא מסכים. אין לי אמון בנוגע להרבה דברים שקורים בקבוצה. אני נמצא במנצ'סטר יונייטד שנתיים, ואף אחד מהמנהלים לא בא לדבר איתי - אפילו לא פעם אחת".

"לכן", הוסיף הארגנטינאי, "הכי טוב מבחינתי לעזוב, כדי שלא אתנגש עם אלכס פרגוסון והמנהלים". כרגע, דומה כאילו טבז צפוי להיות אחד השחקנים המבוקשים בקיץ הקרוב, אך הוא מנסה להתרכז בסיום חיובי לעונה. "אני לא רוצה לדבר על הצעות במשך עשרת הימים הקרובים, רק להתרכז במשחקים שנותרו לנו". בנוגע ל-0:0 שהביא ליונייטד את האליפות, סיכם טבז: "זה היה מאוד מרגש. אני אוהב את הקבוצה והאוהדים, אבל אולי זאת היתה הפרידה שלי מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully