וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הרסה למארסיי

האלופה שאיבדה את התואר ניצחה את זו שנאבקת עליו 1:3 בחוץ, ועזרה לבורדו, שמובילה בהפרש 3 נקודות. רק 1:1 ביתי לנאנט נגד ראן

המחזור ה-36 בצרפת ננעל הערב, כשבמשחק המרכזי גברה ליון על מארסיי 1:3 בחוץ, ופגעה משמעותית בתקוותיה לאליפות. לאור ההפסד, מארסיי נותרה במקום השני כשהיא רחוקה בשלוש נקודות מהמוליכה בורדו. שני מחזורים נותרו עד לסיום העונה.

מארסיי - ליון 3:1

ליון אמנם איבדה סיכוי לזכות באליפות, אבל היא נלחמת על המקום השלישי שמבטיח את ההשתתפות בליגת האלופות בשנה הבאה, ובזכות התוצאה במשחק הזה, עדיין מחזיקה בסיכוי לסיים שניה ולעלות אוטומטית לליגה הזאת. ניצחון של מארסיי היה מעלה אותה למקום הראשון בזכות יחס שערים עדיף על בורדו, אבל כרגע נראה שהיא מתרחקת מהחלום ובודאי שכבר לא תלויה בעצמה.

החגיגה של ליון החלה בדקה ה-29, כשנפסק לזכותה פנדל בעקבות עבירה ברחבה וקארים בנזמה הפציץ פנימה. בדקה ה-42 טולאלאן נהנה מחור בהגנה והכניס כדור נהדר לבנזמה, שכבש מתוך הרחבה והשלים צמד. סילבאן וילטורד נכנס כמחליף בדקה ה-70 והצליח לצמק כעבור 10 דקות, אבל אקורד הסיום היה שייך לז'וניניו מליון, שכבש בבעיטה חופשית מ-35 מטרים בתוספת הזמן של המשחק.

נאנט - ראן 1:1

הפסד של הקבוצה הביתית היא גורם לה לעשות צעד ענק בכיוון ירידת ליגה אחרי עונה אחת בלבד בליגה הבכירה, אבל למרות שזה לא קרה, גם הנקודה היא לא הישג גדול. ממאדו בגאיוקו דווקא העלה את נאנט ל-0:1 בדקה ה-42, אבל מוסא סו השווה שש דקות לסיום המשחק. בששבוע הבא תתארח נאנט למשחק של להיות או לחדול אצל סושו, שמדורגת אף היא מתחת לקו האדום.

ליל - ניס 1:1

ליל הייתה אחת מהקבוצות המרעננות בצרפת עד לפני קצת יותר מחודש, אבל הגיעה למשחק הביתי היום אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, הסתפקה בתיקו והתרחקה עוד יותר מהסיכוי להעפיל לאירופה בעונה הבאה. אנתוני מודסטה העלה את ניס ליתרון בדקה ה-34, יוהאן קבאיי השווה 19 דקות לסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully