וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה במשחק ההכתרה

האלופה הטרייה עלתה בהרכב שכלל הרבה מחליפים ונכנעה 2:1 למאיורקה במשחק שלא שינה דבר. בתחתית: נומאנסיה ניצחה את רקראטיבו

בספרד ציינו בסוף השבוע את האליפות של ברצלונה וזו חגגה הערב (ראשון) במאיורקה, אבל עשתה זאת עם הפסד 2:1. אתלטיקו מדריד עשתה צעד חשוב בדרך להשתתפות בליגת האלופות בשנה הבאה,אחרי שניצחה את ולנסיה 0:1. כשהעניין בצמרת מתמעט והולך, העצבים עוברים לתחתית ושם צפויים מאבקים עד שריקת הסיום של העונה, כשהיום ניסו מספר קבוצות לשפר את מצבן.

מאיורקה - ברצלונה 1:2

קשה להאשים את הקבוצה שאמש עוד חגגה אליפות, בהפסד במשחק שלמעשה לא שינה עבורה או עבור יריבתה מאום. לפפ גווארדיולה יש את גמר ליגת האלופות לחשוב עליו ובארסה עלתה בהרכב שכלל הרבה מאוד מחליפים, כשאולאזבל עולה בין הקורות במקום ויקטור ואלדז וגם צ'אבי טורס, איידור גודיונסן, אלכסנדר חלב, פדריטו ובוז'אן נהנים מהזדמנות.

סמואל אטו עוד ניצל ניצל הגבהה של בוז'אן כדי לנגוח פנימה במגרש שהוא מכיר כל כך טוב, 10 דקות מהפתיחה, אבל ההמשך היה של המקומיים. חואן אראנגו שלח פנימה בעיטה חופשית מכ-20 מטרים בדקה ה-73 וקלבר סנטאנה השלים את המהפך כעבור חמש דקות. סמואל אטו עוד החמיץ פנדל שבין כה וכה לא הגיע לברצלונה בתוספת הזמן והאלופה ירדה מנוצחת.

נומאנסיה - רקראטיבו דה הואלבה 0:1

כשהן יודעות שיוותרו להן שש נקודות בקופה אחרי המשחק ביניהן, האחרונה והלפני אחרונה בליגה הספרדית ידעו שזהו אולי הסיכוי האחרון שלהן להינצל, אבל רק הקבוצה הביתית השכילה לעשות את זה ובדרמטיות. 89 דקות הורה לוח התוצאות על 0:0, אבל אז סחט גורקה בריט עבירה בתוך רחבת רקרה. אנדרס לאמאס ספג צהוב שני והורחק וחוסה בארקרו כבש מהנקודה הלבנה, העלה את מאזן השערים שלו העונה ל-12 ונתן לנומאנסיה קצת אוויר לקראת שני המחזורים האחרונים של העונה.

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 0:1

כשנותרו תשע נקודות בקופה, שתי הקבוצות נפגשו לקרב על המקום הרביעי, שמקנה את הכרטיס האחרון לליגת האלופות מהליגה הספרדית. בזכות הניצחון הביתי, אתלטיקו החליפה מיקום עם ולנסיה בדרך למקום הרביעי ופתחה ממנה פער של שתי נקודות. דייגו פורלאן כבש את שער הניצחון לאתלטיקו בפנדל בדקה ה-29. זה היה שערו ה-28 העונה של פורלאן בליגה הספרדית, והוא שני רק לסמואל אטו שכבש 29 שערים.

ספורטינג חיחון - מלאגה 1:2

גם ספורטינג חייבת נקודות כדי להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה והיא הייתה בדרך הנכונה אחרי שער של ג'רארד בדקה ה-24, אלא שרובסון הברזילאי לא התחשב ברצונות שלה והשווה כעבור 14 דקות. אבל ספורטינג התעקשה להשיג את מלוא הנקודות נגד הקבוצה שעלתה איתה בעונה הקודמת ושער עצמי של הלדר רוסאריו בדקה ה-53 סידר למקומיים את הניצחון.

בטיס - אלמריה 0:2

הוורדיבלאנקוס ידעו שבקונסטלציה מסוימת ניצחון שלהם יבטיח להם את ההישארות בליגה אחרי עוד עונה לא מעודדת במיוחד והם עשו את שלהם. מארק גונזאלס הצ'יליאני נגח את המקומיים ל-0:1 בדקה השישית אחרי כדור של אדו ובדקה ה-20 הברזילאי הוכשל ברחבה על ידי צ'יקו, שראה אדום. אדו אמנם החמיץ את הפנדל, אבל בטיס ידעה לנצל את יתרונה המספרי ובדקה ה-65 ביסס ארזו את היתרון שלה עם בבעיטה מחוץ לרחבה. בטיס עדיין לא ניצלה, בל עשתה צעד גדול בכיוון.

ראסינג סנטאנדר - ויאדוליד 2:3
לראסינג: אוסקר סראנו (4), ג'ונתן (60), ניקולה זיגיץ' (86). לויאדוליד: ויקטור (13), הנוק גויטום (20).

אספניול - אתלטיק בילבאו 0:1
לאספניול: לואיס גרסיה (69, פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully