וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: כפיר אדרי חתם לשנתיים נוספות

17.5.2009 / 18:54

לאחר שפתרו את המחלוקות הכספיות, סיכם המגן רשמית בזהובים. כחלון, שרוצה להישאר בקבוצה, תובע את מכבי ת"א. מרטינוביץ' חוזר להרכב

המגן כפיר אדרי חתם היום (ראשון) באופן רשמי וסופי לשנתיים נוספות בבני יהודה. בימים האחרונים נראה היה שצצו פערים בין השחקן להנהלת המועדון, אך כעת משנפתרו כל המחלוקות, חתם המגן באופן רשמי על חוזהו והוא יילבש את המדים הזהובים גם בשנתיים הבאות.

בתוך כך, הגיש הערב השחקן תמיר כחלון באמצעות פרקליטו, עורך הדין שחר בן עמי, כתב תביעה לבוררות כנגד מכבי תל אביב. בתביעה טוען השחקן שחוזהו במכבי מסתיים בסוף העונה הנוכחית והחל מהעונה הבאה הוא אמור להיות שחקן חופשי. בתביעה קיימים מספר סעיפים כאשר אחד מהם מדבר על כך שלמכבי היתה אופציה בכדי להאריך את חוזהו של השחקן אולם לטענת השחקן ופרקליטו הצהובים לא מימשו את האופציה בזמן ולכן החוזה לעונות הבאות אינו תקף.

כחלון שמשחק זו העונה השנייה ברציפות בבני יהודה, נקלט היטב במועדון והביע מספר פעמים בפני מקורביו את שביעות רצונו ממועדון בני יהודה וכן מהאפשרות שניתנה לו לקבל דקות משחק רבות בעונה האחרונה. בבני יהודה ימתינו כעת לקבלת פסק הבורר ולא מן הנמנע שראשי המועדון ינסו להשאיר את הקשר הצעיר בשכונה גם בעונות הקרובות.

הבלם דין מורי, יעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל קריית שמונה, בגין צבירת 5 כרטיסים צהובים ומי שיימלא את מקומו בהרכב יהיה הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' שמתאושש מפציעה במפשעה. יהיה זה המשחק הראשון העונה אותו יפספס מורי מתחילת העונה. הבלם הצעיר שהפגין כושר מצוין לאורך כל העונה אף זומן השבוע שוב למחנה האימון של הנבחרת הצעירה. הקשר פדרו גלבאן שספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, יעדר ממחזור הסיום ולא ישחק מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully