וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בגמר הפלייאוף היווני

האדומים ניצחו 67:81 את מארוסי, ויפגשו בגמר את פנאתינייקוס. בלאט ודינמו מוסקבה סיימו במקום ה-6. ברצלונה וטאו ניצחו, מלאגה הפסידה

לאחר שפנאתינייקוס העפילה אמש (שבת) לגמר הפלייאוף היווני, הצליחה היריבה המושבעת, אולימפיאקוס, לעשות את אותו הדבר בדיוק. האדומים של ינאקיס סיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 17:23 על מארוסי במסגרת המשחק השלישי של חצי הגמר, וברבע השני ניצלו דקות טובות של יואניס בורוסיס כדי לפתוח פער דו-ספרתי, עליו למעשה שמרו עד השריקה האחרונה, שהראתה 67:81 לזכות החבורה מפיראוס.

בורוסיס המצוין הוביל את אולימפיאקוס עם 17 נקודות, בעוד לין גריר הוסיף 16 וג'וש צ'ילדרס 14. יותם הלפרין סיים עם 5 נקודות ב-19 דקות, בעוד ניקולה וויצ'יץ' הוסיף 8 ב-22 דקות. בגמר, כאמור, נקבל את הגמר בין שתי היריבות הגדולות, בשחזור של חצי גמר פיינל פור היורוליג שהסתיים, כזכור, בשמחה רבתית של הירוקים מאתונה.

העונה החלשה של דייויד בלאט ועוזרו, דן שמיר בדינמו מוסקבה הרוסית הסתיימה הערב (ראשון) בקול ענות חלושה, כשהקבוצה סיימה במקום השישי בליגה. דינמו התמודדה בסדרה של הטוב מ-3 מול טריומף חיוברצי, ובמצב של 1:1 הפסידה את המשחק המכריע 77:67. דווקא קבוצתו של בלאט היתה זו שפתחה בסערה, כשהוליכה לאחר הרבע הראשון 11:18. טריומף הצליחה לחזור ופיגרה בסיום הרבע השלישי רק ב-2.

או אז הגיעה ריצה נהדרת של טריומף, שסגרה רבע 4 עם 13:25, ותפסה את המקום החמישי. פדור דמיטרייב הוליך את קלעי טריומף עם 19 נקודות וקיבל סיוע ג'יי אר ברמר שקלע 11. לדינמו קלעו בראיין צ'ייס עם 16, ודאריוש לאברינוביץ' שרשם 14 משלו, שכאמור, לא הספיקו.

ברצלונה וטאו בשיניים, מלאגה בבור

גם הפלייאוף הספרדי יצא לדרך, ובמשחק הראשון ברבע הגמר עלו ברצלונה וטאו ויטוריה ליתרון 0:1. טאו התקשתה מול בילבאו, אך הצליחה לבסוף לנצח 86:90. איגור ראקוצ'ביץ' הציל את טאו עם 18 נקודות, בעוד פיט מיקל קלע 16 וטיאגו ספליטר הוסיף 15. לבילבאו: סלבה גוארדיה, לוק רקר וגראגו פאסליץ' 15 כל אחד.

גם לברצלונה לא היו חיים קלים בבית מול ולנסיה. שחקניו של צ'אבי פאסקוול פתחו בטירוף וטסו ליתרון 15 ברבע הראשון. ולנסיה עשתה קולות של חזרה כשצימקה ל-11 בסיום השלישי, והצליחה לחזור עד לפיגור 2 בשניות הסיום, אבל שם היא נעצרה, וברצלונה הצליחה להחזיק מעמד בדרך ל-66:68. פראן ואסקז הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 בעוד חואן קרלוס נבארו הוסיף 14 משלו. לולנסיה: אלברט אוליבר וקוסטה פרוביץ' 14 כל אחד.

מלאגה, שפתחה טוב את העונה בליגה ובאירופה ממשיכה להציג יכולת ירודה במאני טיים, והיום היא איבדה את יתרון הביתיות לגראן קנריה, עם הפסד ביתי, 96:90 בהארכה. האורחים נטלו יתרון 6 ברבע הראשון, אבל מלאגה חזרה והוליכה במחצית ב-2. משם והלאה זה היה צמוד עד לסיום, אבל האורחים תפסו פיקוד בהארכה, והשיגו את הניצחון המיוחל. מלווין סאנדרס הוליך את קלעי קנריה עם 17. למלאגה: עומאר קוק 25.

אריק שיבק ואמסטרדם, שסיימו את העונה בהולנד במקום הראשון עם 5 הפסדים בלבד מתוך 40 משחקים, נחלו הפסד במשחק השני בסדרת הגמר מול דן בוש 74:65, והסדרה עומדת כרגע על 1:1. הפתיחה היתה דווקא של קבוצתו של שיבק, שהוליכה ביתרון 6 אחרי הראשון, אבל רבע שני מחריד שלה, בו קלעה רק 6 נקודות סייע לדן בוש לחזור. אמסטרדם עוד היתה במשחק, אבל רבע אחרון של 14:22 לזכותה של דן בוש הביא לה את המשחק. קלעו לדן בוש: אוליבר 27, ריצ'ארדסון 13. קלעו לאמסטרדם: האריסון 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully