וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר חגגה בסטייל

כיממה אחרי שהם זכו באליפות רביעית ברציפות, דרסו הנראזורי את סיינה 0:3 כדי להפוך את החגיגה למושלמת. התחתית לוהטת

אחרי שאמש (שבת) זכתה אינטר באליפות איטליה ה-17 שלה אפילו בלי לשחק, עיקר העניין בסריה A עבר למאבק על המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות ולזה נגד הירידה, במרכזו נאבקות טורינו, בולוניה, רג'ינה ולצ'ה על מקום אחד יקר בליגה הבכירה.

ניצחון של רג'ינה החזיר אותה לחיים ולמצבת הסיכויים להישאר בליגה, בעוד טורינו השיגה ניצחון חוץ חשוב בנאפולי. בצמרת עשתה פיורנטינה צעד גדול לכיוון ליגת האלופות אחרי ניצחון על סמפדוריה וניצול התיקו של גנואה ויובנטוס נפרדה בתיקו מאטאלנטה.

אינטר - סיינה 0:3

אינטר חגגה כבר אתמול איר ההפסד של מילאן, אבל רצתה לרשום הצגה מול אוהדיה בסן סירו וענתה על הציפיות עם ניצחון חלק ונאה. אסטבן קמביאסו פתח את הכיבושים בדקה ה-44 לפני שלואיס פיגו, באחד ממשחקיו האחרונים כשחקן פעיל, בישל למריו באלוטלי את השני בדקה ה-52. אם יש שחקן שעדיין נאבק על משהו אישי זהו זלאטן איברהימוביץ' שמצא במירוץ למלכות השערים והוא חתם את התוצאה בדקה ה-76 עם שערו ה-22 העונה, אחד פחות ממרקו די ואיו.

נאפולי - טורינו 2:1

למרות שהם זכו בשבע אליפויות ובחמישה גביעים, הגרנאטה לא נהנים מהצלחות יתרות בשנים האחרונות ואחרי שעלו מהסריה B בתום עונת 2004/5, הם בסכנת שיבה לאותו מקום וחייבים נקודות. הקבוצה של ג'יאנקרלו קאמולסה פגשה קבוצה שכבר גמרה את העונה ונהנתה מנקודות סופר חשובות לקראת שני מחזורי הסיום. אינאסיו פיה דווקא העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-42, אבל רולאנדו ביאנקי בדקה ה-51 ואלסנדרו רוסינה בדקה ה-72 ביצעו מהפך גדול.


בולוניה - לצ'ה 1:2

עם כל הכבוד לקבוצות הצמרת, המשחק של יום ראשון היה זה שהתקיים בסטדיו רנאטו דלה'ארה, קרב אמיתי על שש נקודות. שתי הקבוצות קיוו גם להפסד של טורינו בנאפולי, אבל ידעו שקודם כל הן צריכות ניצחון. עם שתי ההגנות הגרועות בליגה על המגרש, הצפי היה לשערים וסימונה טיריבוקי האורח התחיל לממש אותו עם שערו התשיעי העונה, בבעיטה לרשת הגבוהה של פרנצ'סקו אנטוניולי הוותיק בדקה ה-30. שבע דקות חלפו והמקומיים הישוו בזכות שערו ה-23 העונה של מרקו די ואיו.

במחצית השנייה איבדה האורחת את דימיטריוס פאפאדופולוס והיא נאלצה לשחק 40 דקות בעשרה שחקנים. העונש הפך למושלם מבינתה כשסרג'יו וולפי בן ה-35 כבש מתוך הרחבה בדקה ה-90 והבטיח לקבוצתו ניצחון חשוב.

פיורנטינה - סמפדוריה 0:1

אחרי עונה עמוסה שכללה בתוכה גם השתתפות בליגת האלופות ומאבק ארוך בגנואה על המקום הרביעי, עשו הוויולה צעד נוסף להבטחת מקומם במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. אלברטו ג'ילארדינו כבש בדקה ה-21 אחרי בישול של חואן ורגאס ובזכות התוצאה מגנואה, היא עם רגל וחצי במפעל הקבוצות היורקרתי בעולם גם בשנה הבאה.

גנואה - קייבו 2:2

גנואה אמנם חלמה על מקום בליגת האלופות אחרי עונה נפלאה, אבל לקייבו היו רצונות משלה, כשהיא יודעת שנקודה תבטיח את הישארותה בליגה כבר היום והיא עשתה זאת בצורה יפה. ג'יאמפיירו פינצי העלה את הקבוצה מוורונה ליתרון בדקה ה-35. אלא שגנואה לא נשברה ודייגו מיליטו השווה בפנדל (58) לפני שרובן אוליביירה השלים מהפך (71). יחד עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לסרג'יו פליסייר המצוין, שכבש בדקה ה-85 ודאג לנקודה המיוחלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יובנטוס - אטאלנטה 2:2

הביאנקונרי מטורינו רק מחכים לגמור כבר את העונה ולהתחיל מחדש בקיץ, כנראה עם מאמן אחר וכך גם נראה המשחק שלהם נגד אטאלנטה היום. לוקה צ'יגאריני הכשרוני כבש בבעיטה מחוק לרחבה בדקה השנייה לפני שיובה התעוררה ו-וינצ'נזו יאקווינטה איזן בדקה ה-26. 10 דקות עברו והצופים באולימפיקו קיבלו תמורה לכספם עם וולה אדיר של כריסטיאנו זאנטי, שבעט מכ-25 מטרים כדור שפגע במשקוף וסיים ברשת. כעת נראה היה שהגברת הזקנה תשייט לניצחון, אבל תצוגה הגנתית חלשה במיוחד אפשרה למקסימיליאנו פלגרינו להשוות בדקה ה-44 ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.


פאלרמו - לאציו 0:2
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (6, פנדל), ג'וליו מיגליאצ'יו (87).

רג'ינה - קליארי 1:2
לרגי'נה: פאביו קראבולו (26), פרנקו בריינצה (49). לקליארי: אנדרה לזארי (18).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully