וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד הפסידה בעוד סופר קלאסיקו

רפאל נדאל הפסיד במגרשו הביתי לרוג'ר פדרר 6:4, 6:4 בגמר טורניר המאסטרס במדריד. מארגני הרולאן גארוס לא יכלו לבקש יותר

זו לא השנה של מדריד - אין ספק שחלק מאוהדי הכדורגל ואפילו הכדורסל של ריאל מדריד, הגיעו לאצטדיון הטניס בבירה הספרדית כדי להתנחם בעזרת מניה כמעט בטוחה. רפאל נדאל, הטניסאי מספר 1 בעולם שמזוהה עם ריאל מדריד. זה היה טורניר חימר במדריד, אלא שהנאחס היכה גם בספורט הלבן, ורפאל נדאל הפסיד ללא אחר מרוג'ר פדרר, שניצח 4:6, 4:6 וחגג מול הקהל הספרדי.

רוג'ר פדרר ניצח את רפאל נדאל שש פעמים בלבד ב-19 מפגשים שקיימו השניים עד היום. נדאל ניצח בחמשת המשחקים האחרונים, כאשר הניצחון האחרון של פדרר הושג בטורניר גביע המאסטרס בשנחאי, בסיום עונת 2007. באותה שנה פדרר גבר על נדאל בגמר טורניר המבורג, הניצחון היחיד שהוא השיג מול השור הספרדי על משטח החימר - עד היום.

מארגני טורניר הרולאן גארוס, שייצא לדרך ביום שני הקרוב - לא יכלו לבקש יותר. רפאל נדאל, שהשיג עד אתמול רצף של 33 ניצחונות על חימר, נותר אמנם פייבוריט ברור, אבל רוג'ר פדרר הוכיח שיש מי שיכול לסכן אותו, ולנקום בו על ההפסד בגמר ווימבלדון 2008, על המשטח החזק של השוויצרי.

רוג'ר פדרר, שהשתתף העונה בשני טורנירי חימר ולא עבר את שלב חצי הגמר, הפגין ניצוצות "פדרריים" אמיתיים במשחק הראשון שלו נגד נדאל מאז גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בסוף ינואר. פדרר פשוט טעה פחות, בעוד שחבטות הכוח של נדאל סיבכו אותו פעם אחר פעם בטעויות בלתי מחוייבות. נדאל שילם על כך בשבירה במערכה הראשונה, ובשבירה נוספת בשניה. במצב של 4:5 לפדרר במערכה השניה, נדאל כבר הוביל 15:30 והיה קרוב להשיג את השבירה המיוחלת, אלא שפדרר שמר על קור רוח, נהנה מעוד כמה טעויות חמורות של נדאל, וניצל את כדור המשחק השני שלו בדרך לניצחון 4:6, 4:6.

סאפינה זכתה בטורניר הנשים במדריד

המדורגת מספר 1 בעולם, דינארה ספינה, זכתה היום (ראשון) בטורניר השני שלה ברציפות אחרי שגברה בגמר טורניר מדריד 2:6, 4:6 על הדנית הצעירה קרוליין ווז'ניאקי. אחרי שזכתה בשבוע שעבר ברומא, הרוסיה נראית בכושר מצוין לקראת הרולאן גארוס שייפתח בסוף החודש.

ווז'ניאקי, שדורגה 9 בבירת ספרד, החמיצה הזדמנות לשבור את סאפינה במשחקון השני ואפשרה ליריבתה לעלות ל-1:5 מהיר במערכה הראשונה ולשייט לניצחון. המערכה השנייה הייתה מעט יותר צמודה, אבל הרוסיה השלימה ניצחון 4:6 אחרי שבירה במשחקון השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully