וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: מהפך בצמרת, לאנוס ראשונה

ניצחה 1:2 את רוסאריו סנטראל ונעזרה בהפסד של ולז סרספילד 3:1 לחימנסיה לה פלאטה כדי לכבוש את הפסגה. הורקאן הביסה 0:4 את ריבר

בעוד באירופה הליגות קרובות לסיומן, נערך בסוף השבוע האחרון המחזור ה-14 בליגת הקלאוסורה, ובארגנטינה כמו בארגנטינה דרמות לא קטנות, כאשר נרשם הלילה מהפך בצמרת הליגה. לאנוס העפילה למקום הראשון עם ניצחון על חשבונה של ולז סרספילד שנוצחה לראשונה העונה, בחוץ על ידי חימנסיה לה פלאטה.

חימנסיה לה פלאטה - ולז סרספילד 1:3

ככה לוולז יהיה קשה לקחת אליפות, כאשר היא לא מנצחת זה מחזור שלישי ברצף, וכאשר היא השיגה שתי נקודות בלבד בשלושת המחזורים הללו. הפעם הקבוצה של ריקרדו גארקה לא חילצה נקודה, אלא רשמה הפסד בכורה העונה בלה פלאטה. זה דווקא התחיל טוב מבחינתה עם שער בדקה ה-18 של ג'ונתן כריסטאלדו, אלא שדקה בלבד לאחר מכן מריאנו מסרה איזן. שלוש דקות לפני סיומה של המחצית הראשונה סבסטיאן רומרו הפך. בדקה ה-51 חואן קואבס חתם את אחת מתוצאות המפתיעות של המחזור. ולז מאבדת את ההובלה.

לאנוס - רוסאריו סנטראל 1:2

הקבוצה של לואיס סובלדיה לא ניצחה את שני משחקיה האחרונים, אבל הפעם היא התעשתה, השיגה שלוש נקודות וכבשה את פסגת הליגה. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-19 משער של פאבלו לימה, יתרון שנשמר עד הדקה ה-47, אז איזן סבסטיאן בלאנקו. בדקה ה-71 דייגו לאגוס הפך והביא את הבכורה בליגה ללאנוס.

הורקאן - ריבר פלייט 0:4

תוצאת המחזור הגיעה ללא ספק עם הניצחון הענק של הורקאן על המיז'ונריוס, ניצחון שמציב את הורקאן רק שתי נקודות מהמקום הראשון ועם הזדמנות לא רעה בכלל לזכות באליפות. הניצחון ההירואי נפתח עם שער של חבייר פסטורה (49), המשיך עם שערים של לאונדרו מדינה (64) ופסטורה שהוסיף עוד אחד (76) ונחתם עם עוד אחד של פטריסיו טורנזו (87).

טיגרה - קולון 1:2

האורחים פספסו הזדמנות לסגור את הפער מהצמרת לנקודה אחת בלבד, עם הפסד החוץ שלהם. קרלוס לונה כבש את צמד השערים לטיגרה, אסטבן פוארטס רק צימק עמוק עמוק בתוספת הזמן (90+8).

תוצאות נוספות:

בוקה ג'וניורס - ארסנאל 1:2
לבוקה: לוסיאנו פיגרואה (24), כריסטיאן צ'אבס (41). לארסנאל: מאורו מאטוס (6).

ניואלס אולד בויס - באנפילד 1:1
לניואלס: אלחנדרו דה סילבה (77), לבאנפילד: סבסטיאן פרננדז (21).

ארחנטינוס ג'וניורס - גודוי קרוז 4:2
לארחנטינוס: גבריאל האוצ'ה (63), איגנסיו קאנוטו (72), לגודוי קרוז: ליאנדרו קרוסו (5, 50), ויקטור פיגרואה (69 בפנדל, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully