וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת': "ההזדמנות שלנו עכשיו לזכות באליפות היא ענקית"

המאמן יודע שהוא קרוב מאוד לעשות היסטוריה עם וולפסבורג. בבאיירן היו מרוצים ומאוכזבים מההופעה נגד הופנהיים. פנטליץ' נפרד מהרטה ברלין

הפלונטר בצמרת הרותחת של הליגה הגרמנית השתחרר קמעא אמש (שבת) לאחר המחזור ה-33 והלפני אחרון. בעוד באיירן מינכן והרטה ברלין סיימו את משחקן בתיקו נגד הופנהיים ושאלקה, בהתאמה, המוליכה וולפסבורג הביסה בחוץ את האנובר 96 0:5 ופתחה פער של שתי נקודות על יריבותיה. תיקו כנראה יספיק לזאבים של פליקס מגאת' לזכות באליפות סנסציונית, כיוון שיחס השערים שלהם (35) טוב משל באיירן (28) ושטוטגארט (21), כאשר שתי האחרונות תיפגשנה ביניהן במחזור האחרון באליאנץ ארינה.

"המשחק הזה היה פרסום טוב עבור הכדורגל", אמר מאמנה של באיירן יופ היינקס. "שתי הקבוצות הלכו קדימה במטרה לנצח את המשחק. מלבד רבע שעה במחצית הראשונה, אני מרוצה מההופעה שלנו. הראינו הרבה אופי במשחק".

לא ברור ממה להיינקס יש כל כך להיות מרוצה, לאחר התיקו 2:2 של קבוצתו בהופנהיים, שכן המאמן הובא לפני מספר מחזורים כדי לנסות ולהוליך את הקבוצה לאליפות. מי שהיה מאוכזב יותר מהנקודה הוא הג'נרל מנג'ר אולי הנס, שאמר: "ראינו משחק מצוין, אבל, שוב, לא הצלחנו לנצל את כל המצבים שלנו. זה היה משחק תובעני, ובכל זאת היו לנו עוד צ'אנסים בסיום".

"ההזדמנות שלנו עכשיו לזכות באליפות היא ענקית", אמר מאמן וולפסבורג פליקס מגאת', שכידוע יעזוב בסיום העונה את הקבוצה ויעבור לשאלקה. "זה היה צעד משמעותי. עשינו את החיים שלנו קלים יותר לאחר הניצחון הזה, אבל כמובן שעדיין לא סיימנו את העבודה".

הרטה ברלין, שהייתה במשך זמן רב מועמדת חזקה לאליפות, השיגה רק נקודה, וסיימה למעשה את סיפור האליפות שלה. לקבוצה מבירת גרמניה 63 נקודות, אבל יחס שערים הרבה פחות טוב משל וולפסבורג (11). בסיום המשחק החלוץ מרקו פנטליץ' ניגש להודות לקהל, והוא יעזוב את הקבוצה לאחר ארבע עונות. פנטליץ' בן ה-31 אמר בסיום: "אני מאוד גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת. שיחקתי עם הלב ואני שמח על השנים הנפלאות שלי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully