וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי יפרגן: השבוע שלא יהיה

17.5.2009 / 13:41

שמעון מזרחי יפרגן, שופטי הכדורסל יבואו בפוזה טבעית ואינייסטה יציל עולם ומלואו. נמרוד עופרן עם כל הדברים שלא יקרו השבוע

שמעון מזרחי יפרגן

אחרי ההפסד בגמר הפיינל פור להפועל ירושלים, יעוטו העיתונאים על שמעון מזרחי. "שמעון", הם יגידו לו, "מה אתה אומר על השופטים?" יושב ראש מכבי תל אביב יעצור אותם לרגע וחצי-יחבק את דני קליין. הוא יגניב חיוך. הוא ישמח עבור יריבו משכבר, ישמח על יריבות ספורטיבית קיימת, בועטת, שוקקת. "כן", הוא יגיד להם, "סליחה. השופטים. השופטים היו מצוינים היום, ואין אני חושב שיש להם כל קשר להפסד שלנו", הוא יסביר בנינוחות. "שמעון!", יקפוץ עליו אחד אחר, עם עט כסכין, "ומה יש לך להגיד על הפועל ירושלים?" מזרחי לא יתמהמה וימהר לענות. "הפועל ירושלים היא הקבוצה הטובה ביותר כיום בכדורסל הישראלי, והיא אלופה ראויה. אין לנו תירוצים – לא השופטים, לא היריבה, זה הכל אנחנו. אנחנו לא היינו מספיק טובים, ולא היה מגיע לנו לזכות באליפות", הוא יגיד. "תמיד אמרתי שקבוצה צריכה לנצח בכבוד – אך חשוב מכך: היא צריכה גם לדעת להפסיד בכבוד".

שופט כדורסל יהיה שופט כדורסל

המיקרופון של ערוץ הספורט יעטר את גופו של שופט כזה או אחר כבכל משחק. הוא, בתגובה, יתנהג כמו שופט – וקודם כל כבנאדם - ולא ייתן למיקרופון להשפיע לו על השריקות, או על הסבריהן. כששחקן מסוים יתווכח, השופט לא יבטל אותו וידבר אליו כאילו הוא בן ארבע. הוא לא יגיד לו לשתוק, לא יגיד לו לסתום את הפה, לא יתלהם בעצמו - רק ירגיע אותו. הוא ישלוט במשחק – לא באגו המטופש שלו – ובאחת הפעמים הראשונות בעונה גם ייראה כמו שופט, לא כמו מתמודד בתכנית הריאליטי בעלת הרייטינג הנמוך בעולם.

צ'רלטון תפרסם את מודעת הדרושים הבאה:

"דרוש: פרשן NBA. צריך לדבר עברית שבורה עם מבטא אמריקאי נשבר (אפשר גם מבטא בריטי, אוסטרלי או קנדי). צריך לדעת לשלב בטבעיות מילים לועזית במשפט נתון. הבנה ב-NBA: אופציונאלי".

מיכל זוארץ תעשה משהו מועיל

מחצית בין הפועל ירושלים ומכבי חיפה. היכל שלם שוחר כדורסל יוותר על הפסקת השירותים המסורתית, ואפילו לא יירד למזנון לקנות כוס מים ב-47 שקלים. לא. במקום זה, הם יישארו במקומות ויישירו מבט למרכז הפרקט, שם תעמוד מיכל זוארץ עם זורק מאושר שיכול, פוטנציאלית, להרוויח מאה שקלים אם יקלע ממגרש שלם עם האף. "שלומי", היא תגיד לו, "מה דעתך על המשחק עד עכשיו?", והוא יענה תשובה לקונית שתגרום לאוהדי אחד המחנות למחוא כפיים, ולאחרים לשרוק לו בוז. "לדעתי", תגיד זוארץ, למרות שלא נשאלה, "הבעיה של ירושלים היא בפיק אנד רול של פרקינס וסיילס. שוב ושוב הם הולכים מתחת לחסימה, ופרקינס תופר אותם מבחוץ. שיהמרו פעם, שילכו מעליה. זה לא כאילו פרקינס יעשה חצי-חדירה וייתן קיק החוצה לדבון ג'פרסון – הרי הוא קולע 31 אחוז עונתי לשלוש. ואם כבר ג'פרסון, העזרה שלו מהוויק סייד כל פעם כשטימי באוורס חודר מהבייסליין היא שערורייה. פשוט שערורייה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אנדרס אינייסטה ירפא את שפעת החזירים

פאנל של הרופאים הטובים בעולם יתכנס במרפאה סודית בלונדון (לסטר סקוור 29, ממש ליד בית הקפה עם השולחנות בחוץ. דלת ראשונה מימין. לא, ימין שלכם) וידון ארוכות ונכבדות במציאת תרופה לשפעת החזירים. אחרי שבע שעות רצופות של דיבורים ייכנס אורח הכבוד, אנדרס אינייסטה, ויחתום לאחד המדענים, שבזמנו הפנוי הוא מעריץ גדול. הקשר הספרדי ישרבט את שמו על חתיכת נייר, אך לכשיתכונן להושיטה למדען, ייחתך באצבעו. דם יטפטף לתוך אחת המבחנות. כעבור 48 שעות, תיעלם שפעת החזירים מהעולם, אלא שהיא בסך הכל תפנה מקום למגפה חדשה. כעת, במקום להרגיש כאב ראש וחולשה, אנשים יחלו בראיית משחק עילאית, ואפיון משונה שלא מאפשר לבני אדם לבקר אותם בתקשורת או ברחוב. יקראו לזה: "שפעת הפרות הקדושות".

nimrodofran@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully