וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף משחק עונה

אחרי עונה משעממת, ליגת העל מגיעה לרגע השיא שלה עם הקרב על האליפות בין חיפה להפועל ת"א. הסטטיסטיקה תעזור לכם להחליט על מי להמר

משחק מספר 66: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2.0, 2.8, 3.1

הכל כבר נאמר, דובר ונכתב על משחק העונה האמיתי הזה, שהמנצחת בו כנראה תזכה באליפות. מכבי חיפה והפועל תל אביב, שתי מוליכות ליגת העל, נפגשות לקרב חשוב בקרית אליעזר, כאשר הפער ביניהן עומד על שתי נקודות בלבד לטובת הירוקים, שיודעים שהפסד שלהם יוריד אותם למקום השני. אחרי כל המתח הגיע שלב ההימורים, רגע לפני ששומעים את השריקה הראשונה.

מאזנים – מכבי חיפה מדורגת כאמור ראשונה בליגת העל עם מאזן של 17 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים; הפועל תל אביב השנייה עם 16 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

בית/ חוץ – מכבי חיפה דומיננטית הרבה יותר בקרית אליעזר מאשר במשחקי החוץ שלה. הירוקים השיגו לא פחות מ-34 נקודות בבית לעומת 26 בלבד בחוץ. חיפה, שספגה ארבעה הפסדים, נוצחה רק פעם אחת בבית. למרות המאזן הטוב בבית, חיפה ספגה יותר שערים בקרית אליעזר מאשר מחוצה לו (13 לעומת 10); הפועל תל אביב משחקת הרבה פחות טוב מחוץ לבלומפילד. האדומים השיגו רק 23 נקודות בחוץ לעומת 35 בבית וכל ארבעת ההפסדים שהקבוצה רשמה, היו במשחקי החוץ.

ממוצעי כיבושים – לשתי הקבוצות מאזן שערים זהה ולכן השתיים כובשות בממוצע שער וחצי למשחק וסופגות 0.76. כנראה שהשוויון הזה יופר אחרי יום שני.

מומנטום – מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי הניצחון בפנדלים על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה. עוד קודם לכן גברו הירוקים 0:2 על הכח רמת גן, סיימו רק ב-0:0 נגד בני סכנין, ניצחו 1:2 את הפועל קרית שמונה, הביסו 0:4 את מכבי אחי נצרת בגביע, סיימו ב-1:1 נגד מכבי תל אביב וגברו 1:2 על הפועל פתח תקוה; הפועל תל אביב מגיעה אחרי 1:1 נגד בני סכנין , ניצחון 1:3 על הפועל קרית שמונה, 1:1 נגד מכבי תל אביב, 0:1 על הפועל פתח תקוה, 0:1 על מ.ס. אשדוד, 1:2 על מכבי פתח תקוה ו-1:2 על בני יהודה.

כובשי שערים – הכובש המצטיין במכבי חיפה הוא ת'מבינקוסי פאנטני, שהבקיע עד כה עשרה שערי ליגה. ליאור רפאלוב נמצא במקום השני עם שמונה שערים, יניב קטן עם חמישה, כמו גם שלומי ארבייטמן. גוסטבו בוקולי כבש ארבעה שערים; בהפועל תל אביב כובש השערים המצטיין הוא סמואל יבואה, שהבקיע 13 שערים, ערן זהבי כבש חמישה, מהראן לאלה ארבעה.

מפגש אחרון – המשחק האחרון בין שתי הקבוצות היה ב-12 במרץ בבלומפילד במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. המשחק, שנגרר להארכה, הוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה
, בהן חיפה ניצחה 1:2 ועלתה לרבע הגמר.

הערכה – אנו מעריכים שהסטטוס קוו יישאר ושתי הקבוצות, שתשחקנה מבוקר, יסיימו את המשחק בתיקו. ההימור: איקס, היחס: 2.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully