וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות בלגיה תוכרע בפלייאוף

אנדרלכט ניצחה בגנק 0:2 במשחק בו שיחק ברדה 90 דקות. סטנדרד גברה על גנט 0:1 בדרמטיות והשתיים סיימו את העונה עם 77 נקודות

אנדרלכט וסטנדרד ליאז' ייפגשו ביניהן למפגש פלייאוף כפול שיכריע את גורל האליפות הבלגית, כך נקבע הערב (שבת) לאחר המחזור האחרון בליגה הבלגית, שלאחריו סיימו שתי הקבוצות את העונה עם 77 נקודות כל אחת ועם מספר ניצחונות זהה.

שתי המוליכות הבלגיות יצאו הערב למשחקי חוץ כשהן יודעות שאיבוד נקודות עלול יהיה לעלות באיבוד האליפות אבל עשו את העבודה. אנדרלכט יצאה למשחק לא קל על הנייר בגנק, אבל לחצה על שער המארחת מהפתיחה, הגיעה לעוד ועוד הזדמנויות וניצלה את העליונות שלה כדי לנצח 0:2 משערים של מבראק בוסופה בדקה ה-38 ומרצין ואסילבסקי בדקה ה-56. אליניב ברדה שיחק 90 דקות בשורות המפסידה.

גם סטנדרד עשתה את העבודה מבחינתה אחרי ניצחון 0:1 בחוץ מול גנט מהצמרת, אבל רק בסיומה של דרמה גדולה. אקסל ויטסל המצוין, שחקן שנמצא תחת מעקב רצוף של לא מעט קבוצות בליגות גדולות יותר, הבקיע בפנדל בדקה ה-45, אבל גנט קיבלה פנדל בדקה ה-89 ויכולה הייתה לגנוז את הרצונות של סטנדרד. בריאן רויז לקח את הבעיטה, אבל סינאן בולאט הדף והשאיר את קבוצתו במירוץ.

טוביזה ומונס ירדו ליגה עוד לפני המחזור ורוסלארה ודנדר יאבקו במשחקי הפלייאוף נגד הירידה. גנט ופ.צ ברוז' ישחקו בליגה האירופאית.

בטורקיה פיני בלילי לא שיחק בניצחון סיבאספור 1:2 על האצ'טפה במחזור ה-32. מוראט ארדוגאן (59) והרווה טום (72) כבשו לסיבאס לפני שסאהין צימק. הניצחון סייע לסיבאספור לעלות בחזרה למקום הראשון בטבלה כשנותרו לה שני משחקים עד סיום העונה. בשיקטאש תוכל לחזור לפסגה אם תנצח מחר את אנקרגוצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully