וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל תגלית העונה, קוקיה השחקן המשתפר

16.5.2009 / 21:54

הגארד המצטיין של גלבוע/גליל והפורוורד של חולון נבחרו בטקס הגאלה של מנהלת הליגה. פלורס, פרקינס, אליהו, כספי וסניד בחמיישת העונה

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

הערב נערך ערב הגאלה המסרותי של מנהלת הליגה לציון סיום העונה ורגע לפני הפיינל פור. בטקס הוכרז על נבחרי העונה 2008/9, כשתואר מאמן העונה ושחקן העונה ינתנו רק ביום שלישי, עם פתיחת הפיינל פור.

ערב הגאלה נערך באוהל ה-VIP הגדול שנחנך לקראת המשחקים בצמוד להיכל יד אליהו. באירוע, שבו נכחו 500 מוזמנים, נאמו אבנר קופל, יו"ר המנהלת, עופר פרי, מנכ"ל הטוטו ושי שני, יו"ר איגוד הכדורסל, אך מי שגנבה את ההצגה היא שרת החינוך לימור לבנת שבחרה לתקוף מעל הבמה את תקציב הממשלה שכולל בתוכו את ביטול הנחת המס על שחקנים זרים, ביטול שיפגע קשות בכדורסל הישראלי. מחר ימשכו אירועי הפיינל פור עם מסיבת העיתונאים הרשמית בנוכחות פיני גרשון וקרלוס ארויו (מכבי תל אביב), גיא גודס ומורן רוט (הפועל ירושלים), אבי אשכנזי ועידו קוז'יקרו (מכבי חיפה) ועודד קטש וגל מקל (הפועל גלבוע/גליל עליון).

לחמישיית העונה נבחרו: לואיס פלורס (הפועל חולון), דורון פרקינס (מכבי חיפה), ליאור אליהו (מכבי תל אביב), עומרי כספי (מכבי תל אביב), עומאר סניד (הפועל ירושלים).

תגלית העונה: גל מקל (הפועל גלבוע/גליל עליון).

השחקן המשתפר: אורי קוקיה (הפועל חולון)

השחקן השישי: דבון ג'פרסון (מכבי חיפה)

שחקן ההגנה: בריאן רנדל (הפועל גלבוע/גליל עליון)

"זו הרגשה טובה להיות בחמישיית העונה", אמר עומאד סניד, "זה אומר שאני ווינר. זה מרגיש טוב שהמאמנים חושבים שאני בין חמשת השחקנים הטובים ביותר כשיש כל כך הרבה כשרונות מסביב".

שחקן ההגנה של העונה, בריאן רנדל, התייחס למשחקה הקרוב של גלבוע/גליל נגד מכבי תל אביב: "אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי לנצח והלתקדם לכיוון האליפות. ניצחנו אותם בגביע ווינר וזה נותן לנו ביטחון. חוץ מזה שיש להם יותר ניסיון בזכות היורוליג, אבל אנחנו רעבים כמוהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully