וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ראלי מדריד

רפאל נדאל גבר במרתון בלתי נשכח על נובאק דג'וקוביץ' 6:3, 6:7, 6:7 (9:11) ועלה לגמר במדריד, שם מחכה לו רוג'ר פדרר שניצח את דל פוטרו

נובאק דג'וקוביץ' יודע לחקות מצוין את רפאל נדאל. עם השרירים התפוחים, מכנסי השלושת-רבעי, וכמובן, היד שעסוקה זמן רב בלהוציא את התחתונים מהתחת, אבל כנראה שעל חימר עוד רחוק היום שהוא ינצח אותו.

היום (שבת) נתקלו שני השחקנים שוב בחצי הגמר בטורניר מדריד על חימר, ובפעם הרביעית בעונה. נדאל שוב חווה חיים קשים מהטניסאי הסרבי, שניצח את המערכה הראשונה 3:6. השור הספרדי עבד קשה מאוד במערכה השנייה והצליח לנצחה אחרי שובר שוויון 6:7 (5).

במערכה השלישית נולה שבר והוביל 1:3, אבל נדאל הצליח לחזור לשוויון 3:3. השחקנים שמרו על הסרבים שלהם, ושוב המשחק הגיע לשובר שוויון. דג'וקוביץ' עלה ל-6:7, נדאל הפך ל-7:8, אבל הסרבי היה רחוק מלוותר והפך גם הוא ל-8:9. נדאל שמר על הסרבים והוביל 9:10. אחרי ארבע שעות ושתי דקות מייגעות, ארוכות ומתישות, לקח נדאל את הנקודה הבאה כדי לנצח 9:11 את שובר השוויון, המערכה והמשחק.

נדאל העלה את מאזנו ל-33 ניצחונות רצופים על החימר, והוא מוביל על דג'וקוביץ' במאזן הכללי ביניהם 4:14.

ועכשיו מחכה לנדאל במשחק הגמר (ראשון, 17:00, ESPN) לא אחר מאשר רוג'ר פדרר, שגבר בחצי הגמר השני על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי 3:6, 4:6. השניים לא נפגשו מאז גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, אז ניצח נדאל והעלה את המאזן שלו מול השוויצרי ל-6:13. הפעם האחרונה שפדרר ניצח את נדאל הייתה בטורניר גמר גביע המאסטרס בשנחאי, בסיום עונת 2007. באותה עונה, פדרר השיג את ניצחונו היחיד מול נדאל על חימר, בגמר טורניר המאסטרס בהמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully