וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס בגמר הפלייאוף היווני

אלופת אירופה גברה 69:71 על אריס, השלימה ניצחון 0:3 בסדרת חצי הגמר ומחכה לאולימפיאקוס. ספרד: 62:79 לריאל על בדאלונה

פנאתינייקוס, אלופת אירופה הטרייה, עשתה הערב (שבת) צעד נוסף לעבר עוד תואר העונה, לאחר שגברה על אריס סלוניקי 69:71, השלימה ניצחון 0:3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף היווני והעפילה לגמר, שם לבטח תפגוש את היריבה הגדולה אולימפיאקוס. לאדומים של פנאיוטיס ינאקיס יש את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, ומחר הם נסו להשלים סוויפ דומה בסדרה מול מארוסי, כהכנה אחרונה לקראת העימותים החמים עם פאו.

אריס עוד עשתה קולות של הפתעה ברבע הראשון, כשהוליכה 17:18 בזכות משחק טוב של נלסון ספנסר, אבל ככל שנקפו הדקות השתלטו שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' על המשחק ובמחצית ירדו ביתרון 33:37. גם ללא שרונאס יאסיקביצ'יוס, הפער המשיך לגדול במחצית השנייה, כאשר ואסיליס ספאנוליס (16 נקודות) וקוסטס צרצאריס (14) מככבים ומייק באטיסט שולט מתחת לסלים. בדקות האחרונות הקבוצה מסלוניקי הצליחה לקזז את הפער עד לשלוש נקודות בלבד, עם שלשות של דימיטריס צלדאריס (15 נק' בסך הכל), אבל המארחים החזיקו מעמד וניצחו 69:71. כעת מצפה להם הקרב הקלאסי בגמר מול אולימפיאקוס.

ריאל עלתה ל-0:1 מול בדאלונה

עם מאזן של 65 ניצחונות ורק 13 הפסדי בית בהיסטוריה מול הקטלאנים, ריאל מדריד ידעה שיתרון הביתיות משמעותי עבורה בפתיחת סדרת רבע הגמר, כשבפעמיים האחרונות שפגשה את בדאלונה בפלייאוף היא המשיכה עד לזכייה בתואר. הערב לא התקשו הבלאנקוס, כשרבע שני נהדר (10:29) יצר עבורם פער בלתי מחיק והפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים מתמשך.

עשרה שחקנים עלו על הלוח במדי ריאל מדריד, כאשר ניהל אותם ביד רמה לואיס בולוק הנפלא עם 14 נקודות. פליפה רייס הוסיף 10 ושמונה ריבאונדים. בצד השני הוביל פאו ריבאס עם 12 נקודות, כשסימאס יסאיטיס, אקס מכבי תל אביב, תרם 10 וסייע לצמק את הפער עד ל-62:79 לזכות ריאל מדריד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully