וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד זכתה באליפות אנגליה

שחקניו של פרגוסון הסתפקו בתיקו 0:0 עם ארסנל כדי להשיג את הנקודה המיוחלת, וזכו באליפות שלישית ברציפות ו-11 של המנג'ר הסקוטי במועדון

האליפות ה-18 של מנצ'סטר יונייטד הגיעה, חזונו של אלכס פרגוסון התגשם. כשהוא הגיע למועדון, היה לליברפול יתרון 7-18 על פני יונייטד בתארי האליפות. פרגוסון הבטיח שיום אחד זה ישתנה, והיום הן שוות. השדים האדומים היו זקוקים רק לנקודה כדי להבטיח את האליפות השלישית ברציפות והחמישית מתחילת העשור, וקיבלו הזדמנות מצוינת לעשות זאת באולד טראפורד, לראשונה מאז 1999, ועוד מול ארסנל. כעת, לאחר 0:0 מול ארסנל והבטחת התואר המקומי, שחקניו של פרגוסון יכולים להגיע בראש שקט לגמר ליגת האלופות ועם תואר שלישי העונה (אחרי אליפות העולם לקבוצות וגביע הליגה).

המנג'ר הסקוטי הבטיח את האליפות ה-11 שלו כמאמן השדים האדומים, והעלה את מאזן התארים הכללי שלו ל-31, בודד בצמרת המאמנים הסקוטים. הפעם הוא עשה זאת על חשבון הקבוצה שהעזה לחגוג אליפות באולד טראפורד ב-2002. יונייטד כבר גברה על ארסנל פעמיים בחצי גמר ליגת האלופות לפני מספר שבועות, אך הפעם הסתפקה במועט והציגה יכולת בינונית בדרך לתיקו המאופס. שמירת כוחות לקראת גמר ליגת האלופות? יכול להיות.

לארסנל, שתסיים את העונה במקום הרביעי, לא היה ממש על מה להילחם, אך היא בהחלט לא הייתה רחוקה מלהשבית את השמחה באולד טראפורד. אחרי ההדחה מול השדים האדומים בחצי גמר ליגת האלופות, לא מעט ביקורות הופנו כלפי ארסן ונגר, שמצידו המשיך לתת אמון בסגל הצעיר. היום, ללא עמנואל אדבאיור ועם רובין ואן פרסי כחלוץ יחיד, ארסנל הצליחה לגרום למספר דפיקות לב על ספסל המארחים. בסופו של דבר, המעגל נחתם - יונייטד חגגה אליפות על חשבון יריבתה ועכשיו תנסה לזכות גם בתואר האירופי.

מהלך המשחק

דקה 14: ארשבין הגביה לעבר ואן פרסי שנגח לשמיים ממצב נוח.

דקה 18: קאריק מצא את רוני, שנגח תוך כדי תנועה סמוך לקורת שערו של פביאנסקי.

דקה 45: בעיטה חופשית של רונאלדו חמקה החוצה וסיכמה מחצית חסרת דיוק של שתי הקבוצות.

דקה 71: רונאלדו קיבל כדור עומק והחזיר לפארק שגילגל לשער החשוף, אך השופט מייק דין פסל את השער בטענה לנבדל שהתבררה כשגויה.

דקה 79: שוב רונאלדו ניסה להכניע את פביאנסקי בכדור חופשי, אך הבעיטה חלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 84: פברגאס נותר פנוי באגף השמאלי וירה לחלק החיצוני של הקורה.

דקה 87: ואן פרסי קיבל כדור ברחבה וניסה לסיים במבצע סולו, אבל ואן דר סאר קלט.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ג'וני אוואנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה, ריאן גיגס, דארן פלטשר, מייקל קאריק, כריסטיאנו רונאלדו, וויין רוני (אנדרסון, 90), קרלוס טבס (ג'י סונג פארק, 67).

הרכב ארסנל: לוקאש פביאנסקי, בקארי סאניה, אלכסנדר סונג, קולו טורה, קירן גיבס (עמנואל אבואה, 77), דנילסון, ססק פברגאס, אבו דיאבי, סמיר נאסרי (ניקלאס בנדטנר, 69), אנדריי ארשבין (תיאו וולקוט, 69), רובין ואן פרסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully