וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "חלון ההזדמנויות שלי עדיין לא נסגר"

דירק נוביצקי עדיין חולם לסיים את הקריירה בדאלאס למרות עוד הדחה מאכזבת והוא משוכנע: "אם נוסיף עוד כמה חלקים נוכל לעשות את זה"

שעון החול של דירק נוביצקי מתחיל לתקתק. כוכבה של דאלאס יחגוג בעוד כחודש 31 אביבים, אבל בניגוד לכוכבים רבים במעמדו הוא לא ממהר לחפש לעצמו בית חדש שישפר את סיכוייו לסיים את הקריירה עם תואר האליפות הנכסף שחמק ממנו ב-11 שנותיו במדי המאבריקס.

הפורוורד הגרמני, שרשם השנה 25.9 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק ונבחר לחמישיית העונה, לא הצליח לסחוב את חבריו מעבר לסיבוב השני של הפלייאוף, בו נופנפו על ידי דנבר עם 4:1 בסדרה. "אני חושב שחלון ההזדמנויות שלי עדיין לא נסגר", אמר הפורוורד הגרמני, שמחזיק בסעיף יציאה מחוזהו בתום העונה הבאה. "אחרי ששיחקתי כאן 11 עונות ונתתי את הלב שלי למאבריקס, גם כשהייתי פצוע וגם כשהייתי חולה, אני לא חושב שאוכל להרגיש כך במקום אחר.תמיד חלמתי לסיים כאן את הקריירה ולזכות באליפות עם דאלאס".

"יש לנו עוד שלוש או ארבע שנים לפחות להישאר בטופ עם הקבוצה הזו, ואני לא רוצה להתחיל להלחיץ את עצמי", המשיך ה-MVP לשעבר. "אני מתכוון להמשיך לעבוד קשה הקיץ כדי לחזור באותו כושר גם בעונה הבאה. אני מקווה שג'ייסון קיד יישאר איתנו, הוא הביא לנו המון מנהיגות על המגרש ומחוצה לו. אם נשמור על הסגל הקיים ונוסיף כמה חלקים נוכל לעשות את זה".

על הבעלים המוחצן של הקבוצה, מארק קיובן, היו לנוביצקי רק מילים טובות להגיד: "די ברור שהוא מאוד רוצה לזכות באליפות. כשאני רואה אותו מסתבך בקטטות עם אוהדים ומשתולל אחרי כל הפסד, אני מבין שהוא רוצה לנצח בדיוק כמוני. עד עכשיו הוא אמר את כל הדברים הנכונים שגורמים לי להאמין שנתחזק הקיץ".

* המשחק השישי בסדרה בין לוס אנג'לס לייקרס ליוסטון רשם מספרי שיא בטבלאות הרייטינג. לא פחות מ-7.35 מיליון צופים (5.4 אחוזים מבתי האב) חזו ברוקטס מביסים את אלופת המערב 80:95 וכופים משחק שביעי ומכריע בלוס אנג'לס.

* וויימן טיסדייל, ששיחק 12 עונות ב-NBA במדי אינדיאנה, סקרמנטו ופיניקס אחרי שסיים קריירת מכללות מפוארת באוקלהומה שם נבחרת שלוש פעמים לאול אמריקן, הלך לעולמו בגיל 44 אחרי מלחמה ממושכת במחלת הסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully