וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג ואשדוד סיימו ב-0:0

הכח עמידר רמת גן שוב לא הפסידה, אבל 0:0 נגד מ.ס אשדוד לא הספיק לה בשביל עוד שבוע של מקום בחוף מבטחים והיא ירדה למקום האחרון

כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה ירדה הערב (שבת) הכח עמידר רמת גן בחזרה למקום האחרון, ממנו נחלצה כבר לפני מספר שבועות. 0:0 של הסגולים נגד מ.ס אשדוד בווינטר אמנם העניק להכח נקודה, אבל לא הספיק לה בשביל להישאר לפחות במקום ה-11 נוכח התוצאות במגרשים האחרים.

הכח אמנם נכנעה לדאבליסטית בית"ר ירושלים בחצי גמר הגביע, אבל הראש של הסגולים הוא קודם כל בליגה ובמאבקי ההישרדות. לפני כמה חודשים אף אחד לא נתן לסגל הרזה והצנוע של דודו דהאן סיכוי להישאר בליגה הבכירה, אבל בחודשים האחרונים הקבוצה הזו קמה מהקבר בצורה מרשימה ובסיבוב השלישי היא הפסידה רק פעמיים.

אשדוד היא בדיוק האנטיתזה. קבוצה שעוד היה לה על מה להילחם לפני כמה שבועות, אבל שהפסידה והפסידה והפסידה, איבדה כל עניין בליגה ובעצמה ולא ניצחה מאז המחזור הראשון של הסיבוב השלישי.

הערב המגמה נמשכה. אשדוד שוב לא ניצחה, הכח שוב לא הפסידה, אבל לאחרונה זה הרבה יותר משמעותי. בשבוע הבא יוצאים דודו דהאן למשחק חוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ופתאום זה לא נראה הכי טוב. הסגולים בהחלט יודעים בעד מי הם במשחק העונה ביום שני, הם יעדיפו לפגוש בשבוע הבא קבוצה שכבר סיימה את העונה.

מהלך המשחק

דקה 18: אדיר טובול בעט חזק מעל המשקוף של הכח.

דקה 22: אמיר אבו ערער הגיע למצב של אחד על אחד מול דרגוסלב סטויקיץ', אבל השוער הבוסני הדף.

דקה 56: בדש הגיע לבד מול סטויקיץ' ויכול היה להעלות את הכח ליתרון, אבל בעט לקורה.

הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, חיים פונטרמולי, תמיר פור, דידי אונגר, גל לוי, ג'וזף נואפור (אלון וייסברג, 81), אמיר אבו עראר (עומר רפס, 55), ברק בדש.

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, מאור פרץ, עידן שדה (אמיר לביא, 55), לובומיר קוביצה, אדיר טובול (ברוך דגו, 46), משה אוחיון, דוד רביבו (מור סיאני, 79), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully